پوست و زیبایی

جوانه گندم برای چاقی صورت و افزایش وزن

خواص جوانه گندم برای چاقی صورت | پودر جوانه گندم | پودر جوانه گندم برای چاقی صورت | پودر جوانه گندم بیز | پودر جوانه گندم بیز برای چاقی صورت | پودر جوانه گندم دکتر بیز | پودر جوانه گندم دکتر بیز برای چاقی | خواص پودر جوانه گندم بیز | پودر جوانه گندم دكتر بيز | قیمت پودر جوانه گندم دکتر بیز | پودر جوانه گندم دکتر بیز برای چاقی صورت | قیمت پودر جوانه گندم بیز | قیمت پودر جوانه گندم | قیمت پودر جوانه گندم اصل | طریقه مصرف پودر جوانه گندم | طریقه مصرف پودر جوانه گندم دکتر بیز | طریقه مصرف پودر جوانه گندم دکتر بیز برای چاقی | فواید پودر جوانه گندم | فواید پودر جوانه گندم برای پوست | خواص پودر جوانه ی گندم برای پوست | خرید پودر جوانه گندم | خرید پودر جوانه گندم دکتر بیز | قیمت پودر جوانه گندم برای چاقی

جوانه گندم یک منبع عالی از پروتئین‌های گیاهی به همراه فیبر و چربی‌های سالم است که دارای منیزیم، روی، تیامین، فولات، پتاسیم و فسفر نیز می‌باشد. همچنین این ماده سرشار از ویتامین E و یک ماده مغذی ضروری با خواص آنتی اکسیدانی محسوب می‌شود. آنتی اکسیدان‌ها فاکتورهایی هستند که به کاهش رادیکال‌های آزاد در بدن و جلوگیری از بیماری‌های مختلف در بدن کمک می‌کنند. در ادامه با سلامتی و زندگی عالی همراه باشید.

خواص جوانه گندم

خواص جوانه گندم برای چاقی صورت و طرز استفاده از آن

  1.  یکی از بهترین مواد طبیعی و بدون عوارض برای کسانی که در پی به دست آوردن وزن و چاق شدن هستند، جوانه گندم است که با کالری بالایی که دارد، باعث افزایش سریع وزن و چاق شدن در همه بخش‌های بدن به ویژه در صورت می‌شود.
  2. همچنین باید گفت که جوانه گندم دارای پروتئین بسیار بالایی است و برای افزایش حجم ماهیچه‌ها نیز عالی می‌باشد.
  3. این ماده دارای آنتی‌اکسیدان است و استفاده از آن، چه به صورت خوراکی و چه به صورت ماسک زیبایی، در از بین بردن چین و چروک و جمع شدگی پوست موثر است و از این طریق هم باعث داشتن صورتی چاق می‌شود.
  4. می‌توانید از این ماده به همراه شیر یا ماست استفاده کنید و بعد از غذا آن را برای چاق شدن صورتتان میل کنید.
  5. می‌توانید در هر بشقاب غذایی که میل می‌کنید، مقداری پودر جوانه گندم هم اضافه کنید و یا اجازه دهید تا با غذایتان طبخ شود.
  6. این جوانه را همراه اجزای سالادتان مصرف کنید و از طعم آن لذت ببرید.

خواص جوانه گندم

نکته مهمی که در رابطه با مصرف جوانه گندم وجود دارد، این است که افراد چاقی که دارای صورت لاغر و استخوانی می‌باشند، نباید برای چاقی صورتشان از این ماده استفاده کنند، زیرا این ماده با میزان سلنیوم و بیوتینی که دارد، در آن‌ها باعث افزایش اشتها و میل به غذای بیشتری می‌شود و اضافه وزنشان را بیشتر می‌کند. جوانه گندم در شادابی و جوانی پوست بسیار موثر است و چون باعث افزایش وزن می‌شود، بیشتر در افراد لاغر سبب پر شدن صورت و چاق شدن آن می‌گردد.

خواص جوانه گندم برای پوست

جوانه گندم غنی از ویتامین های  و C است و به همین دلیل است که یک ضد لک قوی محسوب می شود که مصرف آن هم به صورت ماسک و هم به صورت خوراکی امکان پذیر است. پودر جوانه ی گندم خاصیت نرم و مرطوب کنندگی دارد و از خشک شدن پوست جلوگیری می کند به همین دلیل از جوانه ی گندم در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.


طریقه مصرف جوانه گندم برای چاقی صورت

جوانه گندم را همراه با سالاد کاهو در وعده های غذایی خود بویژه در وعده شام مصرف کنیدو از طعمی که سالاد شما میدهد لذت ببرید. و شاهد شادابی افزایش شادابی و نشاط پوست خود و پرشدن و چاقی صورت خود باشید.

پودر جوانه گندم را در ماست ریخته و به میزان دو قاشق از آن را پس از هر وعده غذایی میل نمایید. البته به این نکته هم توجه کنید که خوردن بیش از 2 قاشق جوانه گندم و ماست میتواندچاقی زیاد به همراه داشته باشد.

جوانه گندم را همراه با شیر نیز میتوانید استفاده کنید و مصرف آن را پس از وعده های غذا قرار دهید. پودر جوانه گندم را میتوانید به بشقاب غذایتان اضافه کنید. میتوانید پودر جوا نه گندم را در غذای حین پخت اضافه کنید و میل کنید.

طریقه مصرف جوانه گندم برای پر شدن صورت و افزایش وزن (چاقی)

یک جایگزین سالم برای آرد سوخاری در کوفته ، کتلت و نان باشد یا همراه با ماست، انواع نوشیدنی، سالاد، سوپ و … مصرف شود.

تهیه ماسک با پودر جوانه گندم

  1.  ماسک جوانه گندم و ماست برای شادابی پوست : گندم جوانه زده را خشک کنید و سپس به پودر تبدیل کنید. پودر جوانه ی گندم را به ماست اضافه کرده و خمیر به دست آمده را بر روی صورت خود قرار دهید و بعد از گذشتن 5 تا 10 دقیقه آن را بشویید.
  2. ماسک سفید کننده پوست : یک قاشق غذاخوری پدر جوانه ی گندم را با 2 قاشق سوپ خوری عرق گل بهار مخلوط کنید. به خمیر به دست آمده یک قاشق عسل اضافه کنید و سپس به مدت نیم ساعت بر روی پوست خود قرار دهید. این ماسک را هفته ای دو بار استفاده کنید تا نتیجه ی مطلوب به دست آید.
  3. ماسک جوانه گندم و ماست برای لایه برداری : جوانه گندم را آسیاب کنید و با ماست و شیر ترکیب کنید. پوستتان را به مدت 10 دقیقه بخور بدهید. پس از بخور دادن این ماسک را بر روی صورت خود قرار دهید. و به صورت دورانی ماساژ دهید. 10 دقیقه بعد از گذاشتن ماسک بر روی پوسستان، با آب ولرم صورتتان را بشویید.
  4. ماسک جوانه گندم با آووکادو : برای رفع چین و چروک و سفت کردن پوست، 4 قاشق جوانه گندم تازه را له کنید و 1 عدد آووکادو را رنده و سپس با جوانه گندم مخلوط کنید. بعد از آن 1 عدد سفیده ی تخم مرغ، 3 قاشق غذا خوری آرد و در نهایت کمی شیر به آن اضافه کنید. خمیر به دست آمده را بر روی پوست تمیز به مدت 20 دقیقه قرار دهید . در آخر با آب ولرم بشویید.
  5. ماسک روشن کننده جوانه گندم و عسل : برای رفع تیرگی، لکه های پوست می نوانید از ماسک جوانه گندم و عسل استفاده کنید. برای این کار کافی ست دو قاشق غذا خوری جوانه گندم را با دو قاشق غذا خوری عسل ترکیب کنید . خمیر به دست آمده را به مدت 30 دقیقه بر روی پوست تمیز خود قرار دهید و سپس با آب ولرم بشویید.
  6. ماسک پودر جوانه گندم برای چاقی صورت : انواع مختلفی از طرز استفاده پودر جوانه گندم برای چاقی صورت به شکل ماسک را در این بخش معرفی می کنیم و توضیح می دهیم که ماسک جوانه گندم برای چاقی صورت چند بار در هفته باید استفاده شود تا نتیجه مثبت و مطلوب به همراه داشته باشد.

ماسک شیر عسل و پودر جوانه گندم برای چاقی صورت

این ماسک علاوه بر سرعت بخشیدن به چاق شدن صورت، موجب کنترل چربی پوست های چرب شده و آکنه را کاهش می دهد.

مواد لازم:

  • ۴ عدد قاشق غذا خوری پودر جوانه گندم
  • ۳ قاشق غذاخوری شیر
  • ۲ قاشق غذاخوری گلاب
  • ۲ قاشق غذاخوری عسل

طرز تهیه و مصرف

در تابه‌ای شیر را بریزید و بگذارید بجوشد. پس از آن، گلاب و عسل را به شیر در حال جوش اضافه کنید. زیر شیر را خاموش کنید و تابه را بردارید. به آرامی پودر جوانه گندم را به ترکیب اضافه و به خوبی آن را مخلوط کنید.

به هم زدن ادامه دهید تا خمیر غلیظی بدست بیاورید. صبر کنید تا خنک شود.

ماسک را به طور یکنواخت بر روی صورت خود بماليد و مدت ۲۰ دقیقه بماند. سپس با آب ولرم بشویید و خشک کنید. این ماسک را دو بار در هفته امتحان کنید.

ماسک جوانه گندم

ماسک سیب زمینی و پودر جوانه گندم برای چاقی صورت

نشاسته سیب زمینی در کنار پودر جوانه گندم به چاقی صورت بسیار کمک می کند. همچنین سیب زمینی سرشار از ویتامین های مفید از خانواده ب و مواد آبرسان است.

مواد لازم

  • ۲ قاشق غذاخوری پودر جوانه گندم
  • نصف سیب زمینی متوسط

طرز تهیه و مصرف

سيب زمینی را رنده کرده و با صافی پارچه‌ای آب آن را بگیرید. پودر جوانه گندم را با آب سیب زمینی ترکیب کرده و به مدت ۲۰ دقیقه بر روی صورت خود قرار دهید. سپس با آب ولرم بشویید.

این ماسک را می توانید ۲ بار در هفته استفاده کنید.

ماسک روغن نارگيل و پودر جوانه گندم برای چاقی صورت

روغن نارگيل نیز یکی از مواد موثر در چاقی صورت است که سرشار از چربی های مفید و خواص عالی برای پوست صورت است. همچنین ماساژ ماسک روغن نارگيل و پودر جوانه گندم برای چاقی صورت و سفت شدن پوست بسیار تاثیرگذار است.

مواد لازم


  • ۲ قاشق غذاخوری پودر جوانه گندم
  • ۲ قاشق غذاخوری روغن نارگيل گرم شده

طرز تهیه و مصرف

به پودر جوانه گندم روغن داغ شده نارگيل را آرام آرام اضافه کرده و به خوبی ترکیب کنید تا گوله نشود. مواد را به مدت ۲۰ ثانیه بر روی پوست خود ماساژ دهید و مدت ۲۰ دقیقه بماند. سپس با آب ولرم بشویید.

استفاده از این ماسک به دلیل لایه برداری پوست تنها یک بار در هفته توصیه می شود.

نکته پایانی

استفاده از پودر جوانه گندم برای چاقی صورت، علاوه بر این که شما را به نتیجه دلخواه می رساند، موجب تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود سلامتی کلی، تقویت مو و زیبایی پوست شما می شود.

استفاده از جوانه گندم برای چاقی صورت از طریق افزودن آن به وعده های غذایی ضرری ندارد. اگر می‌خواهید از ماسک جوانه گندم برای چاقی صورت استفاده کنید بهتر است با متخصص پوست در مورد پوستتان مشورت کنید تا از عوارض جانبی آن، مانند واکنش آلرژیک احتمالی، جلوگیری کنید.


خواص جوانه گندم

مقاله : در مورد خواص جوانه گندم

محصول مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *