استفاده از سایت و فروشگاه سلامتی و زندگی عالی به هر شکل، به معنای آگاهی و قبول شرایط مندرج در این بخش است؛ از این رو خواهشمند است موارد زیر را مطالعه فرمایید. توجه داشته باشید که ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل همه شرایط و قوانین این فروشگاه از سوی کاربر است و شرایط و قوانین مندرج، به عنوان توافق‏‌های قبلی به حساب می آید. اصول و رویه‏‌های این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط خواهد بود.

معرفی واژگان و اصطلاح ها

  • ​فروشگاه : فروشگاه اینترنتی سلامتی و زندگی عالی ؛ به آدرس healthandgoodlife.ir می باشد.
  • مشتری یا کاربر: به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود اعم از شماره موبایل ، ایمیل ، اطلاعات شخصی و آدرس ثبت شده در بخش حساب کاربری ، به ثبت سفارش اقدام کند. آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در اطلاعات کاربری خود ثبت می‌کند، به عنوان آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی مورد تایید مشتری به حساب می آید و تمام مکاتبات و پاسخ‌های مربوطه از آن طریق صورت می‌گیرد.
  • سفارش: محصولات یا کالاهایی است که مشتری انتخاب می کند و با افزودن آن ها به سبد خرید قصد خرید آنها را دارد.
  • روز کاری: به معنی شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثناء تعطیلات رسمی است و اما در این سایت همه سفارش‏‌ ها ، همه روزه بررسی می‌‏شوند ( اما ارسال کالا به پست پس از غیرتعطیل انجام خواهد شد) . در ضمن مشتریان امکان سفارش گذاری و استفاده از وب سایت را در هر ساعت از شبانه روز خواهند داشت.

 

شرایط و قوانین سایت و ارسال کالا

  • ​ لازم است که مشتریان در هنگام ثبت سفارش اطلاعات خود را با دقت و به درستی وارد نمایند ، در غیر این صورت مسئولیت بروز هرگونه مشکل و زیان احتمالی بر عهده ایشان است. علاوه بر این ، سفارش های ثبت شده تنها به شخص معرفی شده در فرم اطلاعات مشتری ، ارسال و تحویل داده خواهد شد ؛ شخص معرفی شده می تواند شخص کاربر و یا فرد مورد تایید وی باشد.
  •  موارد مورد نظر خود را هنگام ثبت سفارش در قسمت “توضیحات سفارش” مطرح نمایید تا در هنگام ارسال سفارش در نظر گرفته شود

نکات ارسال بسته پستی :

  • بدلیل اینکه کار ما صرفا فروش مستقیم محصولات از شرکت تامین کننده به عموم مردم است ، سفارشاتی که در سایت خریداری و ثبت خواهند شد ، به هنگام ارسال بسته پستی ، نام نماینده فروش (که در قسمت تماس با ما سایت درج شده) بعنوان خریدار ، روی بسته پستی درج خواهد شد، این نام صرفا نام سفارش دهنده محصولات از شرکت خواهد بود (زیرا اطلاعات هویتی این نام مورد تایید و توسط شرکت احراز هویت گردیده است).
  • توجه نمایید که در قسمت توضیحات روی بسته پستی ، نشانی گیرنده (خریدار از سایت ‌سلامتی و زندگی عالی) ، نام مشتری یا خریدار (ثبت شده در حساب کاربری سایت یا فرم سفارش سلامتی و زندگی عالی ) درج خواهد شد.
  •  داخل بسته پستی ،  فاکتوری با مشخصات زیر قرار خواهد گرفت: شماره فاکتور ، تاریخ خرید ،مشخصات فروشنده (نماینده مستقل فروش ، این نام در قسمت تماس با ما سایت درج شده ) ،  لیست کالاهای خریداری شده با تعداد  ، بارکد خرید ،  و نشانی گیرنده ( خریدار ) به همراه توضیحات
  • در روش ارسال پستی با پست جمهوری اسلامی ایران ، بنا به اینکه بسته های پستی توسط شرکت بیز (با پست سفارشی یا پیشتاز ) از تهران ارسال خواهند شد ، بدلیل سفارشات بالا و شرایط موجود ممکن است زمان ارسال و تحویل بسته به پست ، ممکن است از 3 تا 12 روز کاری زمانبر باشد ، پس از این بابت پیش بینی لازم را بعمل آوردید.
  • چنانچه بهنگام تحویل کالا از پست در رابطه با نام نماینده فروش درج شده روی بسته پستی به مشکلی بر خوردید کافیست ، کارت شناسایی درج شده در صفحه تماس با ما را به مامور پست نشان دهید تا صحت خرید شما از سایت و نمایندگی بیز را تصدیق کند.

دیگر نکات ثبت سفارش

– در حال حاضر نحوه‌ی پرداخت هزینه سفارش بصورت اینترنتی (درگاه پرداخت سایت با کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب) و یا بصورت واریز به حساب امکان پذیر می‌باشد.

-پشتیبانی سایت می‌تواند پس از ثبت سفارش توسط مشتری ، در صورت نیاز  برای تکمیل فرآیند خرید و یا احراز هویت ، با مشتری تماس حاصل کند.

– در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه سایت به پایان برسد ، حتی پس از سفارش‌‏گذاری مشتری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای وب‌سایت سلامتی و زندگی عالی محفوظ است.

– در صورت عدم موجودی در انبار، سفارشات پس از 1 تا 3 روز کاری تامین و ارسال می شود (اطلاع رسانی از طریق پیامک یا تماس به اطلاع مشتری خواهد رسید)

– در صورت مشکل در تامین کالا، سفارشات لغو و مبلغ  (طی 12 الی 24 ساعت) مسترد می گردد.

– پس از تکمیل سفارش و دریافت پیامک آماده سازی محصولات ، امکان لغو سفارش وجود نخواهد داشت!

– چنانچه در فرآیند خرید از درگاه پرداخت و بازگشت به سایت مبلغی از حساب مشتری کسر گردید و یا فرآیند با مشکل روبرو شد ، مشتری در اسرع وقت می‌تواند نسبت به پیگیری با پشتیبانی سایت تماس حاصل کند.

– در صورت بروز هرگونه مشکل در پردازش نهایی خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری و یا هر گونه مشکل در درگاه پرداخت اینترنتی ، مبلغ پرداخت شده تا  72 ساعت کاری به حساب مشتری بازگشت داده خواهد شد.

– وضعیت سفارشات (اعم از کد رهگیری و…) از طریق پیامک به مشتری ارسال خواهد شد .

 

بازگشت کالا

– بازگشت کالای خریداری شده تا 24 ساعت  پس از تحویل و دریافت ، در صورتی امکان پذیر است که اشکال یا ایرادی در خود کالا وجود داشته باشد ، یا کالا با اطلاعات مندرج در وب‌سایت مطابقت نداشته باشد یا کالا با کالای درخواستی مطابقت نداشته باشد!

  • تبسره : مشکلات و خرابی بسته ناشی از طرف پست را شامل نمی‌شود

– بازپس گیری کالا در شهرستان ها از طریق پست و توسط مشتری (با هزینه مشتری به آدرس مقصد پشتیبانی سایت) انجام می پذیرد.

  • برای بازگشت کالا حتما هماهنگی لازم با مدیر سایت صورت گیرد.

– برگشت وجه پرداختی تا 2 روز کاری پس از تعویض کالا توسط وب‌سایت و به صورت پرداخت آنلاین سایت یا  کارت به کارت انجام خواهد پذیرفت.

– برای اطلاع از نحوه بازگشت و تعویض کالا می توانید از طریق راه های ارتباطی شرح داده شده در صفحه تماس با ما در ارتباط باشید .

 

نکات در مورد کالاهایی که در مسیر پستی به دست شما می رسد ، رعایت نکات ذیل الزامیست :

  1. از دریافت بسته های خیس و خسارت دیده هنگام تحویل از پست جدا خودداری فرمایید . بدلیل اینکه خسارات آنها با توجه به بیمه بعهده پست می باشد و در صورت تحویل ، این تعهد از آنها سلب می شود و شرکت هیچگونه مسئولیتی در خصوص آسیب و کسری های ایجاد شده نخواهد داشت .
  2. در خصوص بسته های سالم ، که تحویل گیرنده میشود، در صورت هرگونه آسیب دیدگی کالا، حداکثر تا 24 ساعت پس از تحویل گرفتن از پست، ضروری است به واتساپ 09217089639 در همان تاریخ ، پیامی حاوی شماره فاکتور و تصویر کالای مشکل دار ارسال گردد و پیگیری از همین طریق انجام شود . بدیهی است اطلاع رسانی پس از گذشت 24 ساعت از دریافت محموله پستی مورد تایید شرکت نمی باشد و هیچگونه عملیاتی انجام نخواهد شد .

لطفا هر گونه سوال و یا مشکلی با شماره تماس درج شده در صفحه تماس با ما ، در میان بگذارید ، پاسخگوی شما خواهیم بود 🙂

 

سپاس از همراهی شما