خواص گانودرما لوسیدوم

تاثیر قارچ گانودرما بر زگیل تناسلی

گانودرما و درمان زگیل تناسلی , گانودرما و زگیل تناسلی , قارچ گانودرما و زگیل تناسلی , قهوه گانودرما و زگیل تناسلی , گانودرما زگیل , قارچ گانودرما و درمان زگیل تناسلی , گانودرما چگونه زگیل تناسلی را درمان میکند , قیمت گانودرما برای زگیل تناسلی , قیمت قارچ گانودرما برای زگیل تناسلی , قیمت قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی , کدام محصولات گانودرما برای زگیل تناسلی , تاثیر گانودرما بر زگیل تناسلی , تاثیر قارچ گانودرما بر زگیل تناسلی , تاثیر گانودرما روی زگیل تناسلی , اثر گانودرما در زگیل تناسلی , تاثیر گانودرما روی زگیل تناسلی , خواص گانودرما برای زگیل تناسلی , خواص گانودرما برای زگیل , گانودرما و hpv , گانودرما و درمان hpv , گانودرما و ويروس hpv , قهوه گانودرما و hpv , قارچ گانودرما و ویروس hpv , قارچ گانودرما و hpv

تاثیر قارچ گانودرما بر زگیل تناسلی 

به وجود آمدن زائده های جوش و زگیل مانند که گاه با خارش و سوزش پوست نیز همراه است . آن هم در یکی از حساسترین نقاط قسمت بدن یعنی در اطراف ناحیه ی تناسلی شاید یکی از اعصاب خرد کن ترین اتفاقاتی باشد. که میتواند برای یک فرد بیفتد چرا که علاوه بر زیبایی ظاهری پوست بدن میتواند بسیاری از نیازهای دیگر فرد از جمله روابط جنسی او را هم تحت تاثیر قرار دهد .

این اتفاق میتواند منجر به تبعات بدتر دیگری در زندگی اجتماعی و زناشویی فرد مبتلا شود.

از طرفی در بسیاری از افراد مبتلا به زگیل تناسلی اقدام به درمان با نتایج مطلوب همراه نمیشود . بعد از مدتی دوباره سر و کله ی زگیل های ریز و درشت بر روی پوست فرد پیدا میشود .

این موضوع شاید باعث به وجود آمدن استرسهای بیشتر در فرد بیمار نیز بشود. در ادامه به بررسی گانودرما و زگیل تناسلی پرداخته و بیشتر با ماهیت این بیماری و تاثیر قارچ گانودرما بر روی آن آشنا میشویم.

و زگیل تناسلی 1

گانودرما چیست و چه خواصی دارد؟

گانودرما نام یک قارچ با خواص فراوان و ترکیبات شیمیایی کم یاب و منحصر به فرد است که به دلیل ارزش غذایی بالای آن از گذشته تاکنون همواره در کانون توجه بوده و از آن برای مصارف مختلفی استفاده می شده است.

طبق تحقیقات به عمل آمده خواص قارچ گانودرما میتواند در پیشگیری و کمک به درمان برخی از بیماری ها و اختلالات مختلف نقش موثری داشته باشد.

هر آنچه که باید در رابطه با فواید قارچ گانودرما لوسیدوم بدانید را در اینجا مشاهده کنید.

بیماری زگیل تناسلی چیست؟ گانودرما و درمان زگیل تناسلی

2 گانودرما و درمان زگیل تناسلی

زگیل تناسلی نام یک بیماری پوستی عفونی می باشد که از جمله بیماری های آمیزشی یا SDT به حساب می آید که بر اثر رابطه ی جنسی با فرد مبتلا و همچنین تماس پوست فرد سالم به پوست فرد آلوده منتقل می شود.

عامل اصلی به وجود آورنده ی زگیل تناسلی، ویروسی تحت عنوان ویروس HPV میباشد که از جمله ویروس های سرسخت بوده و نیز ریشه در DNA دارد. نام دیگر آن ویروس پاپیلومای انسانی میباشد.

جالب است بدانید که تا کنون ۱۰۰ نوع از این ویروس شناسایی شده است .که یک فرد میتواند حتی به بیش از یک نوع ویروس HPV مبتلا شود که برخی از آنها هیچ نشانه ای نداشته و به خودی خود از بین میروند.

برخی دیگر میتوانند باعث به وجود آمدن زائده های زگیل در ناحیه ی تناسلی در مردان و زنان و حتی منجر به ایجاد سرطان دهانه ی رحم در زنان شود.

از شایعترین گونه های ویروس HPV انواع ۶، ۱۱، ۱۶ و ۱۸ آن میباشد که نوع ۶ و ۱۱ آن منجر به ایجاد زگیل در نواحی تناسلی و مقعدی میکند و نوع ۱۶ و ۱۸ آن منجر به سرطان میشود.

در بسیاری از موارد اندازه ی زگیل ها به قدری کوچک اس که با چشم غیر مسلح دیده نمیشود و خود این موضوع دلیلیست که باعث میشود. خیلی ها از وجود این بیماری در خود بی اطلاع باشند.

پدیدار شدن زگیل عمدتا درد یا خارش به همراه ندارد و در موارد بسیار نادری درد و خارش گزارش میشود.

گانودرما و درمان زگیل تناسلی , گانودرما و زگیل تناسلی , قارچ گانودرما و زگیل تناسلی , قهوه گانودرما و زگیل تناسلی , گانودرما زگیل , قارچ گانودرما و درمان زگیل تناسلی , گانودرما چگونه زگیل تناسلی را درمان میکند , قیمت گانودرما برای زگیل تناسلی , قیمت قارچ گانودرما برای زگیل تناسلی , قیمت قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی , کدام محصولات گانودرما برای زگیل تناسلی , تاثیر گانودرما بر زگیل تناسلی , تاثیر قارچ گانودرما بر زگیل تناسلی , تاثیر گانودرما روی زگیل تناسلی , اثر گانودرما در زگیل تناسلی , تاثیر گانودرما روی زگیل تناسلی , خواص گانودرما برای زگیل تناسلی , خواص گانودرما برای زگیل , گانودرما و hpv , گانودرما و درمان hpv , گانودرما و ويروس hpv , قهوه گانودرما و hpv , قارچ گانودرما و ویروس hpv , قارچ گانودرما و hpv ,نواحی درگیر کننده زگیل تناسلی

اصلی ترین نقاط بدن برای مبتلایان به HPV، آلت تناسلی به خصوص در اطراف آن، مقعد و کشاله ی ران می باشد. در بخش بعد به بررسی تاثیر گانودرما بر زگیل تناسلی خواهیم پرداخت.

گانودرما چگونه زگیل تناسلی را درمان میکند

هرچند که بسیاری از منابع علمی مدت زمان درمان این بیماری و دفع این ویروس از بدن را بین ۲ الی ۳ سال در نظر میگیرند.

افراد بسیاری هم با گذشت این زمان سلامتی خود را به دست آورده اما در بسیاری از موارد زگیل تناسلی درمان قطعی ندارد . اکثر روشهای درمانی که برای آن وجود دارند موقتی بوده و میتوانند ظاهر پوست را تحت تاثیر قرار دهند و از شدت زگیل ها بکاهد.

البته برای پیشگیر از ابتلا به ویروس HPV و زگیل تناسلی میتوان از واکسن مخصوص آن که با نام گارداسیل شناخته میشود استفاده کرد.

ولی همان طور که قبل تر اشاره کردیم امروزه نزدیک به ۱۰۰ نوع ویروس HPV در دنیا شناخته شده است. که واکسن نمیتواند مانع از ابتلا به تمامی این ۱۰۰ نوع بشود پس مناسب ترین راه رعایت بهداشت فردی در کنار داشتن رابطه ی جنسی محافظت شده می باشد.

جالب است بدانید که اصلی ترین روش برای بهبود زگیل تناسلی تقویت سیستم ایمنی بدن میباشد تا بدن فرد مبتلا به صورت طبیعی به مبارزه با ویروس پرداخته و نسبت به ضعیف و غیر فعال کردن آن اقدام کند.

گانودرما و درمان زگیل تناسلی , گانودرما و زگیل تناسلی , قارچ گانودرما و زگیل تناسلی , قهوه گانودرما و زگیل تناسلی , گانودرما زگیل , قارچ گانودرما و درمان زگیل تناسلی , گانودرما چگونه زگیل تناسلی را درمان میکند , قیمت گانودرما برای زگیل تناسلی , قیمت قارچ گانودرما برای زگیل تناسلی , قیمت قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی , کدام محصولات گانودرما برای زگیل تناسلی , تاثیر گانودرما بر زگیل تناسلی , تاثیر قارچ گانودرما بر زگیل تناسلی , تاثیر گانودرما روی زگیل تناسلی , اثر گانودرما در زگیل تناسلی , تاثیر گانودرما روی زگیل تناسلی , خواص گانودرما برای زگیل تناسلی , خواص گانودرما برای زگیل , گانودرما و hpv , گانودرما و درمان hpv , گانودرما و ويروس hpv , قهوه گانودرما و hpv , قارچ گانودرما و ویروس hpv , قارچ گانودرما و hpv

در لینک زیر می توانید یکی از مقالات دانشگاهی بین المللی در زمینه گانودرما و زگیل تناسلی را مشاهده فرمایید:

 ” کنترل HPV با قارچ گانودرما

تاثیر قارچ گانودرما بر زگیل تناسلی

قارچ گانودرما به دلیل دارا بودن مقادیر قابل توجه پلی ساکارید و بسیاری از ترکیبات سودمند دیگری دارد . اگر به صورت منظم و روزانه مصرف شود میتواند به خوبی باعث تقویت و تنظیم سیستم ایمنی بدن شود.

دقیقا همان کاری که خیلی از داروهای شیمیایی تجویز شده برای بیماران مبتلا به HPV میکند با این تفاوت که قارچ گانودرما به صورتی کاملا طبیعی و بیولوژیک این کار را میکند. البته لازم به ذکر است که گانودرما دارو نیست.

قارچ گانودرما همچنین با تقویت اینترفرون ها در سیستم ایمنی میتواند باعث بهبود عملکرد این سیستم در بدن افراد شود. همچنین قارچ گانودرما منبع خوبی از آنتی اکسیدان میباشد که میتواند در بازیابی و بازسازی سلولی نقش مهمی ایفا کند.

مقاله یک : کنترل ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) با قارچ خوراگی گانودرما (آزمایش مقدماتی)

مطالعات مقدماتی بر تاثیر قارچ گانودرما بر پاکسازی ویروس پاپیلومای انسانی خوراکی (HPV ، سروتیپ 16 و 18 ) بررسی کرده است، در ادامه نتیجه آزمایش در اختیار شما قرار گرفته است.

در میان 472 بیمار که به دلیل التهاب لثه سواب دهانی داده بودند، 61 بیمار HPV16 و HPV18 دارای علائم مثبت بودند. 20 بیمار در گروه 1 (LS) و 41 بیمار در گروه 2 (TV + GL) به مدت 2 ماه قرار گرفتند.

واکنش زنجیره ای پلیمراز (PCR) برای HPV همزمان و بعد از 2 ماه انجام شد.

  • طبق این آزمایش در گروه 1، ترخیص بیماران از آزمایش پس از 2 ماه برابر با 5% بود.
  • در گروه 2، ترخیص بیماران از آزمایش برابر با 88% بود (P<0.001). این بیماران دارای HPV16 و HPV18 بودند.

 

خلاصه بررسی آزمایش، آیا گانودرما بر بیماری زگیل تناسلی تاثیر گذار است ؟

طبق بررسی های به عمل آمده، 88% بیماران از این روش جواب گرفته اند، اما این آزمایش تنها یک آزمایش مقدماتی بوده و هنوز تاثیر پذیری قارچ گانودرما بر این بیماری به طور کامل به اثبات نرسیده است.

از همین رو استفاده از قارچ خوراکی گانودرما لوسیدوم برای پاکسازی (درمان کامل) hpv جای بررسی بیشتری دارد ولی تاثیر گذاری این قارچ بر این بیماری و پیشگیری آن کاملا واضح است.

( این آزمایش برگرفته شده از : pubmed.ncbi.nlm.nih.gov )

4 گانودرما و درمان زگیل تناسلی

آزمایشی دیگر برای اثبات تاثیر گانودرما بر زگیل تناسلی

از مدت ها قبل قارچ های تیره گانودرما به عنوان ماده ای برای تعادل سیستم ایمنی و ضد توموری مورد استفاده قرار می گرفتند، مطالعات اخیر اعتبار استفاده از آن در شیمی درمانی را هم تایید می کنند.

با توجه به اهمیت آنکوپروتئین E6 در سرطان دهانه رحم، این مطالعه برای غربالگری عصاره های خام دی کلرومتان، اتانول، آب و پلی ساکارید گانودرما لوسیدوم برای توانایی سرکوب بیان HPV16  E6 ارزیابی و انجام شد.

کلاس های متابولیت موجود در عصاره خام فعال. سلول های CaSki با عصاره های خام تیمار شدند و سپس تحت پروتکل های شیمی ایمنی قرار گرفتند. تمام عصاره های خام موجود در گانودرما لوسیدوم باعث سرکوب HPV16  E6 شدند و به اثبات رساندند.

این قارچ با عصاره دی کلرومتان در مقایسه با سایر عصاره های خام بیشترین فعالیت را دارند. سپس عصاره دی کلرومتان خام برای ارزیابی طبقات متابولیت ثانویه موجود تحت کروماتوگرافی لایه نازک قرار گرفت.

مطالعه حاضر نشان می دهد که عصاره دی کلرومتان گانودرما لوسیدوم می تواند ما را به سمت ترکیباتی با فعالیت امیدوار کننده ضد HPV16  E6 هدابت کند.

خلاصه آزمایش : در این آزمایش نیز به این نتیجه رسیدیم که گانودرما برای درمان قطعی زگیل تناسلی بسیار امیدوار کننده است.

(این آزمایش بر گرفته شده از سیستم آزمایشی تحقیقاتی dl.begellhouse.com)

قهوه گانودرما و زگیل تناسلی

قارچ گانودرما دارای گونه های مختلفی میباشد. از میان آنها تنها گونه ی لوسیدوم آن است .که ارزشمند بوده و دارای همه ی خواص فراوان یاد شده آن میباشد.

کمیاب بودن گانودرما لوسیدوم باعث شده تا متاسفانه افراد بسیاری اقدام به فروش گونه های بی کیفیت و فاقد ارزش این قارچ بکنند و حتی در کشور خودمون ایران هم افراد سود جوی بسیاری شروع به تبلیغ و توزیع گونه های بی کیفیت گانودرما به شکل پودر شده کرده اند. که نه تنها هیچ تاثیر مثبتی بر روی بدن ندارد. بلکه مصرف آن میتواند آسیب های جدی نیز به بدن وارد بکند.

خوشبختانه در ایران و برای اولین بار شرکت دکتر بیز اقدام به فرآوری و توزیع قارچ گانودرما لوسیدوم آن هم به شکلی کاملا استاندارد و به صورتی کاملا علمی کرده و در حال حاضر تنها کمپانی ایرانی میباشدکه این قارچ را با اخذ تمامی مجوزهای قانونی گانودرما و به شکلی کاملا حرفه ای عرضه میکند.

 

کدام محصولات گانودرما برای زگیل تناسلی

خوب است که بدانیم بهترین روش مصرف گانودرما ترکیب آن با قهوه هست. زیرا کافئین طبیعی و خواص طبیعی موجود در قهوه علاوه بر اینکه جذب گانودرما را در بدن سریعتر میکند باعث افزایش قدرت آن و اضافه شدن خواص مضاعفی به آن نیز میشود.

از طرفی مصرف خالی گانودرما چه به صورت پودر شده و چه به صورت کپسول میتواندبه اندامهای درونی بدن و علی الخصوص کبد آسیبهای جدی وارد کند.

کدام قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی خوب است

مصرف کافه سوپریم گانودرما که ترکیبی از قهوه، قارچ گانودرما لوسیدوم و جینسینگ میباشد . در حال حاضر قویترین نوشیدنی گانودرما به حساب می آید و منجر به ایجاد تعادل و تقویت در سیستم ایمنی بدن میشود . که میتواند باعث کنترل بیماری زگیل تناسلی شده و سرعت بهبودی آن را افزایش دهد.

محصول مرتبط : خرید قهوه سوپریم گانودرما

درمان با قارچ گانودرما یک روش گیاهی است و در درمان های گیاهی باید در طول زمان منتظر دریافت نتیجه باشید.

قارچ گانودرما بر بیش از 30 بیماری تاثیر گذار است.

برای مشاهده تجربه مصرف قهوه گانودرما توسط هموطنان کلیک کنید.

برای دریافت اطلاعات کامل در رابطه با روش و بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما روی لینک کلیک کنید.

شامپو بدن گانودرما , گانودرما و درمان زگیل تناسلی

شامپو بدن گانودرما با دارا بودن عصاره ی طبیعی قارچ گانودرما لوسیدوم علاوه بر نرم کردن پوست بدن و دادن خاصیت ابریشمی به پوست میتواند در کنار مصرف قهوه گانودرما ، در بهبود التهابات پوستی ناشی از بیماری هم موثر باشد.

محصول مرتبط : شامپو بدن گانودرما

پیشنهاد سلامتی و زندگی عالی در رابطه با گانودرما و درمان زگیل تناسلی

به طور کلی گانودرما به عنوان یک غذایی فراسودمند و موثر بر بسیاری از بیماری ها و در تقویت تمام موارد ایمنی بدن شناخته می شود اما به عنوان یک گیاه دارویی شناخته شده نیست و همانطور که پیشتر گفتیم این قارچ را به عنوان یک مکمل غذایی فراسودمند و موثر در بسیاری از بیماری ها شناخته شده است.

بهترین روش برای دریافت جواب از گانودرما برای درمان زگیل تناسلی چیست ؟

پیشنهاد می کنیم، درمان زگیل تناسلی به اثبات رسیده و موثر است را با مشاوره پزشک پیش گرفته و همزمان با آن از این قارچ هم استفاده کنید چون این روند درمان باعث بهبود بیماری در زمان کوتاه تر و موثرتر می شود همینطور با تقویت سیستم ایمنی بدن روند بیماری بسیار بهتر بهبود خواهد یافت.

گانودرما و سایر بیماری ها , گانودرما و درمان زگیل تناسلی

تاثیر گانودرما بر این بیماری محدود نمی شود .

مصرف قارچ گانودرما لوسیدوم و قرار دادن آن در رژیم غذایی ‚ روزانه میتواند منجر به پیشگیری بسیاری از بیماریها و اختلالاتی که در معرض ابتلا به آنها هستیم می شود .

در صورت ابتلا به هر یک از این بیماریها باعث کنترل آن بیماری و عدم پیشرفت آن شود.


در زیر می توانید به صورت جزیی تر در مورد تاثیر گانودرما بر بیماری های دیگر اطلاعات کسب کنید.


درباره healthandgoodlife , گانودرما و درمان زگیل تناسلی

سایت تخصصی healthandgoodlife.ir به عنوان اولین و معتبرترین سایت تخصصی و فروشگاه محصولات معتبر گانودرما در ایران شناخته میشود که با فراگیری جدیدترین علوم حوزه ی گانوتراپی و دارا بودن تیم مشاوره و پشتیبانی مجرب اقدام به توزیع هر چه مطلوبتر و حرفه ای تر فرآورده های گانودرما آن هم به شکلی کاملا مستقیم و بدون واسطه می نماید.

ضمنا سایت healthandgoodlife.ir اصل بودن و مجوز دار بودن محصولات عرضه شده خود را تضمین می نماید.

گانودرما و درمان زگیل تناسلی , گانودرما و زگیل تناسلی , قارچ گانودرما و زگیل تناسلی , قهوه گانودرما و زگیل تناسلی , قیمت گانودرما برای زگیل تناسلی , قیمت قارچ گانودرما برای زگیل تناسلی , قیمت قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی , کدام محصولات گانودرما برای زگیل تناسلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *