خواص گانودرما لوسیدوم

تجربه مصرف قهوه گانودرما توسط هموطنان بخش اول

تجربه مصرف قهوه گانودرما , قهوه گانودرما , گانودرما , تجربه استفاده از قهوه گانودرما , قهوه گانودرما دکتر بیز برای چی خوبه , عوارض قهوه گانودرما نی نی سایت , قهوه گانودرما و جینسینگ دکتر بیز نی نی سایت , عوارض قهوه گانودرما دکتر بیز , قهوه گانودرما برای چه بیماری خوبه , نظرات قهوه گانودرما دکتر بیز , قهوه گانودرما برای لاغری , قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی نی نی سایت , قهوه گانودرما , قهوه گانودرما دیجی کالا , قهوه گانودرما چیست , قهوه گانودرما برای لاغری , قهوه گانودرما نی نی سایت , قیمت قهوه گانودرما , قهوه گانودرما دکتر بیز , قهوه گانودرما سوپریم , قهوه گانودرما سوپریم برای چی خوبه , خواص قهوه گانودرما سوپریم , خواص قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز , قیمت قهوه گانودرما سوپریم , بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز , خواص قهوه گانودرما و جینسینگ نی نی سایت , خواص قهوه گانودرما دکتر بیز نی نی سایت , قهوه گانودرما سوپریم ترب , قهوه گانودرما سوپریم برای بارداری , قهوه گانودرما سوپریم دیجی کالا , قهوه گانودرما سوپریم چیست , قهوه گانودرما سوپریم جینسینگ , قهوه گانودرما سوپریم نی نی سایت قهوه گانودرما سوپریم خواص , خواص هات چاکلت گانودرما , هات چاکلت گانودرما برای چاقی , هات چاکلت گانودرما نی نی سایت , هات چاکلت گانودرما دیجی کالا , عوارض پودر شکلات داغ حاوی عصاره قارچ گانودرما , هات چاکلت گانودرما دکتر بیز , شکلات داغ دکتر بیز برای چاقی نی نی سایت , هات چاکلت با قارچ گانودرما 20 عددی , خواص قهوه گانودرما لاته و قهوه لاته گانودرما برای چاقی , خواص قهوه لاته گانودرما دکتر بیز , عوارض قهوه لاته گانودرما , خواص قهوه گانودرما لاته دکتر بیز , قیمت قهوه گانودرما لاته دکتر بیز فواید قهوه گانودرما لاته , قیمت قهوه گانودرما لاته , قهوه گانودرما موکا نی نی سایت , خواص قهوه گانودرما موکا , قهوه موکا گانودرما دیجی کالا , خواص قهوه گانودرما موکا دکتر بیز , عوارض قهوه فوری موکا دکتر بیز , قهوه گانودرما موکا برای چی خوبه , قهوه گانودرما موکا نی نی سایت , قهوه گانودرما موکا برای پیسی , قهوه موکا گانودرما چیست , خواص قهوه گانودرما موکا , خواص قهوه گانودرما موکا دکتر بیز , قیمت قهوه گانودرما موکا , خواص قهوه گانودرما ماسالا , قهوه ماسالا برای چی خوبه , قهوه ماسالا برای لاغری , خواص قهوه ماسالا بیز , قهوه ماسالا دکتر بیز برای لاغری , قهوه ماسالا گانودرما دکتر بیز , خواص قهوه گانودرما ماسالا , خواص قهوه ماسالا گانودرما دکتر بیز

تجربه مردم از استفاده از محصولات دکتر بیز(توضیحات زیر ویدئو ها مطالعه شود)

در این پست نتایج و اثرات استفاده از قهوه های گانودرمای دکتر بیز توسط هموطنان (در رنج های سنی مختلف ) را مشاهده خواهید کرد (پست به مرور آپدیت خواهد شد و ویدیوهای جدید ارسال شده قرار خواهند گرفت)

نتایج، رضایت و تجربه مصرف قهوه های گانودرما


تجربه مصرف قهوه گانودرما

آقای امامی یکی از همکاران عزیز بدنساز 

 

آیا گانودرما تاثیری بر ورزش دارد؟ جهت کسب اطلاعات بیشتر  اینجا کلیک کنید.

 


بهبود چشمگیر بیماری پیسی (ویتیلیگو) آقای شعبان با قهوه گانودرما 

 

ویتیلیگو چیست ؟

ویتیلیگو یا برص نوعی بیماری پوستی است که در آن سیستم ایمنی به رنگدانه های پوستی حمله و آن ها را تخریب می کند. علت دقیق بیماری ویتیلیگو شناخته نشده . ، اماگفته میشود، . که استرس میتواند درایجاداین بیماری نقش داشته باشد . این بیماری نوعی از بیماری های خود ایمنی به شمار می رود و می تواند زمینه های ارثی و اکتسابی داشته باشد.

تاثیر گانودرما بر بیماری ویتیلیگو

گانودرما و ویتیلیگو از این جهت می توانند با هم ارتباط داشته باشند که گانودرما استرس، اضطراب و افسردگی را دور می کند و سبب ایجاد آرامش روانی در فرد می شود. این خاصیت همراه با خواص آنتی اکسیدانی و تقویت سیستم ایمنی بدن می توانند به درمان بیماری برص و پیشگیری از آن کمک کنند.

مکانیزم اثر گانودرما بر ویتیلیگو در بدن

عصاره ی گانودرما لوسیدوم به صورت سیستماتیک جذب می شود و در سطح سلولی در بافت ها عمل می کند. توصیه می شود گانودرما با معده ی خالی مصرف شود تا تأثیر آن بیشتر باشد.

 


نتیجه دیگر از بهبودی پیسی با قهوه گانودرما

جهت اطلاع از چگونگی تأثیر بر بهبودی پیسی اینجا کلیک کنید.

 


نتیجه استفاده از قهوه حاوی قارچ جان افزا گانودرما لوسیدوم دکتر بیز برای کرونا

 
توضیح در مورد ویدئو نتیجه بالا
  • هموطن عزیزمون که مبتلا به بیماری کرونا بودن نتیجه که گرفتن صحبت میکنن.

توضیحی مختصر در مورد خاصیت ضد ویروس و تقویت سیستم ایمنی بدن با گانودرما لوسیدوم خاصیت ضد ویروس گانودرما لوسیدوم در بسیاری از مطالعات اثرات پروتئین های متصل به پلی ساکاریدهایی که کارپوفور قارچ گانودرما لوسیدوم استخراج شده مورد بررسی قرار گرفته ؛ مطالعه لی یو و همکارانش در سال دو هزار و چهار نشان داده شده نوعی پروتئوگلیکان استخراج شده از میسیلیوم گانودرما لوسیدوم دارای اثرات ضد ویروسی است .

التهاب به عنوان یک نشانه مهم یا پاسخ اولیه بدن به آسیب / عفونت تعریف می شود که در صورت مزمن شدن منتج به انواع بیماریها از جمله آترواسکلروز ، آرتروز ، دیابت ، بیماری‌های کبدی – التهاب روده – عصبی – بیماری‌های تنفسی، سرطان و غیره می شود.

بر روی گانودرما لوسیدوم بخاطر خاصیت ضد التهاب بسیاری انجام شده و به اثبات رسیده است. گانودرما لوسیدوم دارای پلی ساکاریدها، تری ترپن ها ، آنتی اکسیدان های فعال و ترکیبات فعال دارویی این قارچ باعث بهبود و تنظیم عملکرد سیستم ایمنی بدن از طریق تولید سیتوکین ها و فعال سازی لنفوسیت های “بی” می شود .

 


جناب اقای اخوان و رفع مشکلات معده…خدایا شکررررت

 
 
توضیحات در مورد ویدئو نتیجه بالا
تاثیر مستقیم گانودرما بر روی بهبودی بیماریهای :
  • رفلاکس معده
  • درد معده
  • تنظیم عملکرد دستگاه گوارش
  • تنظیم فشارخون
  • کمک به کاهش وزن و چربی سوزی

با ما به بیماریها ن بگویید.


تجربه خانوادگی یکی از هموطنان عزیزمان

 
 
معجزه دیگر از تاثیر قهوه های گانودرما به گفته خودشون تپش قلب، فشار بالا ، اعصاب ،کم کاری تیروئید،کبود شدن بدن همسرشون ، مصرف روزانه 15تا قرص مختلف! ، کمردرد، دردمفاصل و میگرن وحشتناک داشتن وبااستفاده از گانودرما درمان شدن و دیگه نیازی به دارو های شیمیایی ندارن و سطح انرژی شون خیلی خوب شده …
لطفا این ویدیو رو برای دوستان وفامیل نمایش بدین چون خیلی ها هستن که این محصول میتونه نجاتشون بده اما اطلاعی ازش ندارن. به عزیزانمون کمک کنیم لااقل دردشون رو تسکین بدیم
 

 

خانم شهبازیان از مراغه

 

رضایت استفاده از محصولات سلامت محور گانودرما خانم شهبازیان که مبتلا به بیمار پارکینسون هستند ، تا آخر به صحبت هاشون گوش بدید .

بیماری پارکینسون چیست

بیماری پارکینسون ( PD ) یک بیماری رایج تخریب سلولی است، که به لحاظ بالینی با ویژگی های کندی در حرکت، سخت شدن عضله ها، لرزش اندام و عدم تعادل تشخیص داده می شود.

با پیشروی این بیماری بسیاری از بیماران شاهد علائم غیرحرکتی مانند اضطراب، افسردگی، یبوست و زوال عقل خواهند بود.

قارچ گانودرما و معجزه آن بر بیماری پارکینسون

مطالعات نشان داده اند که مولفه های موجود در قارچ گانودرما دارای کنش های داروشناختی گسترده ای از جمله ایجاد تعدیل در سیستم ایمنی هستند، التهاب را از بین می برند، تولید انرژی میتوکوندری را افزایش می دهند و رادیکال های آزاد را از بین می برند.

از طرفی ترکیبات موجود در گانودرما بعد از ایسکمی مغزی مانع از تخریب نورون ها می شود.

همچنین شواهد متعددی نشان داده اند که التهاب عصبی در بروز بیماری پارکینسون دخیل است. این شواهد نیز حاکی از آن هستند که میکروگلیا در تخریب سلولی پیشرونده در PD نقش مهمی داشته.

گانودرما به دلیل دارا بودن خواص ضدالتهابی و تعدیل کننده سیستم ایمنی بدن باعث تاثیرات محافظت نورونی و در نتیجه کنترل آن میشود.

 


تجربه آقای رحمانی

 
بهبودی دیسک کمر جناب آقای رحمانی حتما تا آخر ببینید واقعا معجزه میکنه این قارچ گانودرما پادشاه گیاهان.
 
 

 

تجربه آقای علی رضا دری – کارگردان و بازیگر کشورمون – استفاده از دمنوش لاغری دکتر بیز

 
دمنوش لاغری دکتر بیز باعث کاهش وزن سه تا شش کیلوگرم در مدت چهل روز مصرف میشه.
چند نکته در مورد ترکیبات دمنوش لاغری دکتر بیز :
  1. یک سری از ترکیبات ذمنوش هستن که اشتها رو کم می کنند به ویژه ریزه خواری و پرخوری عصبی، همچنین میل به مصرف شیرینی رو ازتون میگیره.
  2. یکسری ازترکیبات دمنوش هستن سوخت و ساز بدنتون بالا میبره که باعث میشه کالری بیشتری مصرف کنین .
  3. یک سری از ترکیبات چربی سوزی رو براتون انجام میده که باعث میشه از چربی های بدنتون راحت بشید.
  4. همه این ترکیبات در کنار هم در یک پک 120 عددی باعث میشه که شما در مدت 40 روز سه تا شش کیلوگرم لاغر بشید.
  5. حالا اگر یک رژیم سالم خوری “غذای درست را در زمان درست مصرف کنید” داشته باشید و روزی 30 دقیقه پیاده روی “تندروی” انجام دهید.
در مدت 40 روز شش کیلوگرم لاغر می شوید.

 


تجربه ای دیگر از استفاده یکی دیگر از هموطنان عزیزمون از دمنوش لاغری دکتر بیز

 

بهبود بیمار مبتلا به پسوریازیس با گانودرما

بهبود دوست عزیزمان که بیماری پسوریازیس داشتن که بعد مدت 6 ماه استفاده مستمر و منظم از قهوه های گانودرما به بهبودی رسیدن، خدایا شکرت بابت سلامتی بیماران مبتلا به بیماری پسوریازیس …

این بیماری یک نوع بیماری خودایمن است که موجب میشه بدن برعلیه سلول های پوستی وارد عمل بشه و باعث بهم ریختن عملکرد تکثیر سلولها میشه و تا مادامی که عملکرد سیستم ایمنی تنظیم نشه، این بیماری در بدن ماندگار میشه …

محصول گانودرما میتونه با خواص تنظیم گر سیستم دفاعی بدن، این بیماری را کنترل و درمان کنه.

 


بیمار عزیزمون خانم امیری تجربه شخصی شون با ما به اشتراک گذاشتن

بازم معجزه دیگر گانودرما را مشاهد ه کنید، که مبتلا به کبدچرب، چربی خون، تیروئید، دیابت بودند. با مصرف شش ماه به بهبودی رسیدند.

 


نمونه جواب آزمایش درمان شده کبد چرب

 

برای اطلاعات بیشتر روی مقالات زیر کلیک کنید و مطالعه کنید :

 


تجربه شخصی خانم جمالی مقدم با مصرف قهوه گانودرما

 
19 سال رماتیسم مفصلی داشتن؛ که بعد از مصرف گانودرما بیماریشون رو به بهبودی هستش. خداروشکر

پژوهش های نوین قارچ گانودرما

در پژوهش های نوینی که روی این داروی سنتی چینی انجام شده است (در سال 2009)، دانشمندان پی به خواص ضد التهابی آن برده اند. مواد موثره ی موجود در این قارچ می تواند بیماری های التهابی را درمان کند و اختلالات خود ایمنی را نیز بهبود می بخشد.

بیماری التهابی مفاصل

آرتروز و رماتیسم مفصلی دو بیماری التهابی هستند که سبب ایجاد التهاب و در نتیجه درد در مفاصل می شوند. رماتیسم مفصلی بیماری التهابی خود ایمنی است و ممکن است مسبب التهاب در هر نقطه ی دیگری از بدن نیز باشد. درمان قطعی برای این بیماری دردناک وجود ندارد.

تاثیر گانودرما برای درد مفاصل

قارچ گانودرما می تواند به کاهش التهاب و درد مفاصل ناشی از بیماری های التهابی مفاصل کمک کند. تاثیر گانودرما برای درد مفاصل به ویژه در رماتیسم مفصلی دیده شده است زیرا می تواند عملکرد سیستم ایمنی را نیز بهبود دهد.

 


تجربه شخصی خانم سلیمانی از مصرف گانودرما

 
ایشون دچار سرطان سینه بودند و اکنون بعد از مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز سلامتی خودشون بدست آوردند.
 
برای اطلاعات بیشتر از چگونگی تاثیر گانودرما بر سرطان اینجا را کلیک کنید.
 

تجربه مصرف گانودرما برای میگرن

 
سردرد های عصبی شدید داشتن که با استفاده از قهوه گانودرما رو به بهبودی هستن . خدایاشکرت
برای اطلاع از چگونگی تاثیر گانودرما بر میگرن اینجا را کلیک کنید.

تجربه شخصی خانم فرزانه از مصرف گانودرما

 
ایشون دچار بیماری های :
  • استخوان درد شدید
  • دیابت بالا
  • درد مفاصل
  • چربی خون
  • فشارخون
  • یبوست

خداروشکر سلامتی شون با مصرف قهوه گانودرما بدست آوردند و 15 قرص که مصرف داشتن. نیاز به استفاد ه ندارند.

 


رضایت مردم ترکیه از مصرف قهوه گانودرما

 
رضایت مشتری عزیزمون از ترکیه که با مصرف گانودرما باعث :
  • درمان فشار
  • کلسترول بد خون
  • چربی خون
  • زانو درد

و باعث بهبود گواترشون شد ه و قند خونشون تنظیم شد ه .

قابل توجه دوستان عزیزم که میگن اگر گانودرما درمان میکردچرا خارج مصرف ندارند؟ میخواستم بگم که همه دنیا از گانودرما استفاده می کنند، توی ایران هم خیلی ها شناختند. دارن استفاده میکنن به بهبودی میرسند. خداروشکر 

 


تجربه شخصی خانم قهابی از مصرف گانودرما

ایشون دچار بیماری دیابت، خشکی مفاصل و دیگر بیماری ها بودن رو به بهبودی رسیدند. قند مادر عزیزمون حدود 300 بوده بعد مدت سه ماه مصرف قهوه گانودرما به 120 رسید.

 


تجربه شخصی مادر عزیزمون از مصرف گانودرما بعد از مصرف یک بسته

 
مادر عزیزمون با مصرف یک بسته باعث بهبود لرزش دستشون، فشارخون، پادرد و سردردشون بشه. خداروشکر توانستن روزه بگیرند.
 

برای مشاهده بخش دوم از نتایج استفاده از قهوه گانودرما اینجا را کلیک کنید.

 

شما نیز می‌توانید ویدیو تجربه مصرف خود را برای ما ارسال کنید تا در آپدیت های بعدی این پست انتشار دهیم!

سپاسگزاریم

برای مشاوره رایگان به شماره واتس آپ در بخش ارتباط با ما رفته، پیام ارسال کنید. یا برروی نشان واتس آپ کلیک کنید تا به مشاور فروشگاه سلامتی و زندگی هدایت شوید.
سلامتی و زندگی عالی ، همراهی برای سلامتی شما

2 دیدگاه در “تجربه مصرف قهوه گانودرما توسط هموطنان بخش اول

  1. رضا گفت:

    بسیار عالی

    1. ممنون از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *