خواص سیر سیاه

فواید سیر از زبان دکتر احمد سوزنچی در برنامه جام جم

فواید سیر , فواید سیر خام , فواید سیر سیاه , فواید سیر ناشتا , فواید سیر سیاه دکتر بیز , فواید سیر سیاه چیست , فواید سیر سیاه برای لاغری , خواص سیر , خواص سیر خام , خواص سیر ناشتا , خواص سیر سیاه , خواص سیر برای بدن , خواص سیر سیاه دکتر بیز
فواید سیر از زبان دکتر احمد سوزنچی در برنامه جام جم

 

فواید سیر

سیر از اعضای نزدیک پیاز و بومی آسیای میانه است. یک گل سیر حاوی چندین حبه است و هر حبه با یک پوست نرم و شفاف پوشانده شده است. سیر بیش از 3000 سال است که به عنوان یک چاشنی خوش طعم و عطر به مواد غذایی اضافه و همچنین به عنوان یک داروی سنتی مورد استفاده قرار می گیرد. لوئی پاستور، دانشمندی که پاستوریزاسیون را کشف کرد، از اوایل سال 1858 از خواص ضد باکتریایی این گیاه استفاده می کرد. در حالی که روزانه دو تا سه حبه سیر بخورید به جلوگیری از سرماخوردگی و سلامت کلی بدن کمک خواهید کرد.

ارزش غذایی سیر , فواید سیر

سیر حاوی کالری، چربی های اشباع و سدیم اندکی است. این ماده دارای چندین ماده معدنی مفید مانند فسفر، پتاسیم، منیزیم، زینک، کلسیم و آهن است و مواد معدنی کمیاب مانند ید، گوگرد و کلر را نیز شامل می شود. براساس بانک اطلاعات ملی مواد مغذی USDA، سیر منبع غنی ویتامین های گروه B. (فولات، تیامین، نیاسین و B-6) و ویتامین های C. A؛ و K. است. سیر یکی از منابع نادر رژیم غذایی ترکیبات آلی است.

فواید سیر


هر آنچه که باید در رابطه با خواص سیر سیاه بدانید را در اینجا مشاهده کنید.

مقاله بین المللی و معتبر در مورد : ۱۱ فواید ثابت شده سیر برای سلامتی

محصول مرتبط : سیر سیاه دکتر بیز فرآوری شده از سیر خام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *