خواص گانودرما لوسیدوم

گانودرما و فشار خون + روش مصرف و فواید

قارچ گانودرما و فشار خون , قارچ گانودرما برای فشار خون بالا , قارچ گانودرما برای فشار خون , گانودرما فشار خون , قهوه گانودرما و فشار خون , قارچ برای فشار خون , خواص قارچ گانودرما برای فشار خون , فواید قارچ گانودرما برای فشار خون , تاثیر قارچ گانودرما بر فشار خون , قارچ گانودرما و فشار خون , قارچ گانودرما برای فشار خون بالا , قارچ گانودرما برای فشار خون , گانودرما فشار خون , قهوه گانودرما و فشار خون , قارچ برای فشار خون , خواص قارچ گانودرما برای فشار خون , فواید قارچ گانودرما برای فشار خون , تاثیر قارچ گانودرما بر فشار خون , برای کنترل فشار خون بالا چه بخوریم , درمان خانگی فشار خون بالا , فشار خون بالا , فشار خون بالا درمان , فشار خون بالا علائم , فشار خون بالا چیست , فشار خون بالا چه علائمی دارد , فشار خون بالا درمان خانگی , درمان خانگی فشار خون بالا , قاتل فشار خون بالا , درمان خانگی فشار خون بالا و سردرد

امروزه فشار خون یکی از شایعترین بیماری ها و اختلالات قلبی عروقی در میان ایرانیان میباشد که عمدتا به دلیل رژیم های نامناسب غذایی و عدم فعالیتهای منظم ورزشی به وجود می آید.
پیشتر و در مطلبی جامع درباره فشار خون توضیحاتی داده شد و در ادامه نیز بیشتر راجع به گانودرما و فشار خون اطلاعات کسب میکنیم و به بررسی نحوه ی اثربخشی آن میپردازیم.

2 قارچ گانودرما و فشار خون

گانودرما چیست

گانودرما نام یک قارچ کمیاب بوده که زادگاه اصلی آن شرق آسیا و کشور چین میباشد.
وجود ترکیبات و مولفه های بسیار مفید و فراوان موجود در گانودرما باعث شده تا توجه ویژه ای به این گیاه فوق العاده در دنیا بشود و بیش از هر ماده ی گیاهی دیگری جهت پیشگیری و بهبود بیماری ها و اختلالات مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

هر آنچه که باید در رابطه با فواید قارچ گانودرما لوسیدوم بدانید را در اینجا مشاهده کنید.

همچنین ارزش غذایی بالای گانودرما و غنی بودن آن از انواع مختلف ویتامینها، پروتئین و املاح معدنی مورد نیاز بدن باعث شده تا بسیاری از ورزشکاران از گانودرما برای فعالیتهای ورزشی خود و افزایش انرژی و تقویت قوای جسمانی خود استفاده بکنند.

بیماری فشار خون چیست

قارچ گانودرما و فشار خون , قارچ گانودرما برای فشار خون بالا , قارچ گانودرما برای فشار خون , گانودرما فشار خون , قهوه گانودرما و فشار خون , قارچ برای فشار خون , خواص قارچ گانودرما برای فشار خون , فواید قارچ گانودرما برای فشار خون , تاثیر قارچ گانودرما بر فشار خون , قارچ گانودرما و فشار خون , قارچ گانودرما برای فشار خون بالا , قارچ گانودرما برای فشار خون , گانودرما فشار خون , قهوه گانودرما و فشار خون , قارچ برای فشار خون , خواص قارچ گانودرما برای فشار خون , فواید قارچ گانودرما برای فشار خون , تاثیر قارچ گانودرما بر فشار خون , برای کنترل فشار خون بالا چه بخوریم , درمان خانگی فشار خون بالا , فشار خون بالا , فشار خون بالا درمان , فشار خون بالا علائم , فشار خون بالا چیست , فشار خون بالا چه علائمی دارد , فشار خون بالا درمان خانگی , درمان خانگی فشار خون بالا , قاتل فشار خون بالا , درمان خانگی فشار خون بالا و سردرد

از اصلی ترین دلایل فشار خون بالا، انباشت چربی ها و کلسترول در دیواره رگ های خونی است که بر اثر این انباشت چربی رگهای خونی باریک تر شده و قلب که باید خود را با رگ های خونی باریک تر تطبیق دهد سخت تر می تواند کار پمپاژ را انجام دهد و به همین خاطر فشار خون بالاتر می رود.

همچنین گاهی قلب بخاطر موادی مانند الکل یا دیگر مواد شیمیایی موجود در سیگار خیلی تند و خیلی سخت پمپاژ می کند. این مسئله خود دلیل دیگری برای ابتلا به فشار خون است.
در واقع فشار خون بر اثر فشار زیاد و بیش از حدیست که خون در حین عبور از رگهای باریک شده بر دیواره ی رگها وارد میکند.
جهت مطالعه ی بیشتر راجع به فشار خونبیماری فشار خون چیست

فشار خون مداوم می تواند خطر ابتلا به تعدادی از بیماری های جدی و تهدید کننده را افزایش دهد، عبارتند از :

  • بیماری قلبی
  • حمله قلبی
  • سکته مغزی
  • نارسایی قلبی
  • بیماری شریان محیطی
  • آنوریسم آئورت
  • بیماری کلیوی
  • زوال عقل عروقی

نحوه تشخیص فشار خون

  • برخی از متخصصان مراقبت بهداشتی بیماران مبتلا به فشار خون بالا در صورتی تشخیص می دهند که فشار خون آنها به طور مداوم 140/90 میلی متر جیوه یا بیشتر باشد.
  • سایر متخصصان مراقبت بهداشتی بیماران مبتلا به فشار خون بالا در صورتی تشخیص می دهند که فشار خون آنها به طور مداوم 130/80 میلی متر جیوه یا بیشتر باشد.

اعداد طبیعی فشار خون چیست ؟ سطح طبیعی فشار خون کمتر از 120/80 میلی متر جیوه است.

3 گانودرما و فشار خون

گانودرما و فشار خون

به دلیل وجود مواد موجود در گانودرما، مصرف آن میتواند منجر به اثربخشی مطلوب و مثبت بر عملکرد قلب و فشار خون بالا شود و به طرز چشمگیری این اختلال قلبی عروقی را کنترل کند.

 

تاثیر گانودرما بر فشار خون

درمان فشار خون با گانودرما به دلیل وجود ترکیبات منحصربفرد موجود در گانودرما اتفاق می افتد:

  • تری ترپن های موجود در گانودرما به خوبی با کاهش مواد چرب انباشته مانند کلسترول و تری گلیسیریدها انسداد رگ های خونی را برطرف می کند.
  • آدنوزین مونوفسفات (AMP) گانودرما می تواند ترومبوز (لختگی خون) را برطرف کرده و انسداد رگهای خونی را برطرف می کند.
  • گیاه گانودرما جریان خون را یک دست تر کرده و به دنبال آن فشار وارده بر قلب کاهش می یابد. از همین رو فشار خون بالا بصورت طبیعی پایین می آید.
  • گانودرما به عنوان یک گیاه آداپتوژن ساز بخوبی می تواند نیروی پمپاژ قلب را تثبیت کند یعنی فشار خون بالا را در صورت پمپاژ سخت خون توسط قلب کاهش دهد و در صورت ضعیف شدنِ قلب، فشار خون پایین را بالا بیاورد.
  • همچنین قابلیت سمزدایی گانودرما سموم ناشی از مصرف داروهای شیمیایی، مصرف الکل و سیگار را از بین می برد. از همین رو، عوارض جانبی آنها را کاهش داده و از کبد و کلیه های شما نیز مراقبت می کند.

خوب است که بدانید گانودرما جدای از بهبود فشار خون بالا می تواند فشار خون را در بلندمدت در وضعیت ثابت نگه دارد. و همه افراد می توانند از گانودرما به عنوان یک گیاه پیشگیرانه برای فشار خون بالا استفاده کنند.

در لینک زیر یکی از مقاله های دانشگاهی بین المللی درباره گانودرما و فشار خون را مشاهده می فرمایید:

اثر مصرف گانودرما بر بیماری های قلبی و عروقی

3 گانودرما و فشار خون 1

آزمایش اثبات تاثیر گذاری قارچ گانودرما بر فشار خون

طراحی و روش مطالعه : برای مطالعه اثر بخشی قارچ ریشی یا گانودرما، که در کوه های آلتایی رشد می کند، به عنوان یک عامل ضد فشار خون، ما عصاره آب ریشی را به صورت داخلی به روده موش های صحرایی نر بالغ با بیماری فشار خون شریانی ناشی از استرس منتقل کردیم.

نتایج : پس از یک هفته، درمان با قارچ گانودرما فشار خون را در حیوانات آزمایشگاهی در سطح قابل مقایسه با داروی لوزارتان کاهش داد.

برخلاف داروی لوزارتان، قارچ گانودرما در معده جریان خون مغزی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و بر الگوهای متابولیکی قشر مغز تاثیر می گذارد و تعادل انتقال دهنده های عصبی مهاری و تحریکی را به سمت تحریک تغییر می دهد.

نتیجه گیری : تغییرات در جریان خون مغزی و نسبت نورومتابولیت ها نشان می دهد که قارچ گانودرما دارای اثر نوتروپیک بسیار قوی است و نه تنها در پیشگیری بلکه در درمان این بیماری و کنترل فشار خون موثر است.

این آزمایش برگرفته شده از منبع معتبر : pubmed.ncbi.nlm.nih.gov

دیگر خواص گانودرما به صورت غیر مستقیم بر متعادل سازی فشار خون تاثیر گذار است.

به طور کلی قارچ گانودرما باعث تقویت سیستم ایمنی و متعادل سازی بدن می شود و قادر به کاهش سطح کلسترول خون است که یکی از اصلی ترین دلایل فشار خون می باشد.

  • همچنین عوارض جانبی دارو ها را کاهش می دهد که می توان به کاهش عوارض داروی لوزارتان اشاره کرد.
  • همینطور به متعادل سازی ترشح قند در خون باعث درمان و پیشگیری بیماری دیابت می شود.
  • از تشکیل لخته خون جلوگیری می کند.

می توان یکی از برترین روش های درمان و پیشگیری گیاهی از فشار خون را قارچ گانودرما لوسیدوم انجام داد.

 

چند توصیه ی دیگر برای کنترل فشار خون

حتی اگر داروهای شیمیایی و گیاهان دارویی برای کاهش فشار خون مصرف می کنید باز هم نکات زیر را فراموش نکنید:

  1. وزن خود را در حد استاندارد نگه دارید
  2. غذاهای چرب و کلسترول کمتر مصرف کنید
  3. مصرف نمک را کاهش دهید
  4. مواد غذایی فیبردار بیشتری مصرف کنید
  5. هر روز ورزش کنید
  6. سیگار نکشید
  7. از استرس و خشم دوری کنید

تنها با رژیم غذایی و سبک زندگی سالم می توانید با شانس بالاتر جلوی پیشرفت فشار خون بالا را بگیرید.

 

قارچ گانودرما را از کجا بخریم

حال که درباره گانودرما و فشار خون اطلاعات کافی کسب کرده اید. نوبت به روش های تهیه و مصرف گانودرما می رسد.

امروزه گونه های مختلفی از قارچ گانودرما در نقاط مختلف دنیا از جمله کشور خودمون ایران کشف و شناسایی شده است که اکثر آنها غیر قابل استفاده و سمی میباشند.

در میان این گونه های شناخته شده گونه ی لوسیدومِ گانودرما ارزشمندترین و بهترین گونه ی قابل مصرف گانودرما میباشد که در حال حاضر فقط در کشور چین قابلیت پرورش دارد و کشت آن نیز نیازمند تجهیزات بسیار گران قیمت و دقیق آزمایشگاهی میباشد.

در کشور ما ایران درحال حاضر شرکت دکتر بیز تنها کمپانی میباشد که اقدام به فرآوری و توزیع گانودرما لوسیدوم آن هم به صورت کاملا استاندارد و با کسب دانش کافی در این زمینه کرده است.

درمان با قارچ گانودرما یک روش گیاهی است و در درمان های گیاهی باید در طول زمان منتظر دریافت نتیجه باشید.

قارچ گانودرما بر بیش از 30 بیماری تاثیر گذار است.

برای مشاهده تجربه مصرف قهوه گانودرما توسط هموطنان کلیک کنید.

برای دریافت اطلاعات کامل در رابطه با روش و بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما روی لینک کلیک کنید.

برای مشاهده انواع قهوه خالص با عصاره قارچ گانودرما اینجا را کلیک کنید

تاثیر گانودرما بر فشار خون

قهوه گانودرما برای فشار خون (بهترین روش مصرف قارچ گانودرما برای فشار خون)

مصرف قارچ گانودرمای خالی و پودر شده که به صورت کپسولهای گانودرما و یا خود پودر آماده گانودرما به فروش میرسد به هیچ وجه توصیه نمیشود چرا که مصرف قارچ گانودرما به صورت خالی و فرآوری نشده میتواند باعث وارد شدن صدمات جدی به کبد و سایر اندامهای بدن شود و نه تنها تاثیرگذار نخواهد بود بلکه میتواند نتیجه ی عکس هم داشته باشد. از این رو در دنیا گانودرما را غالبا به صورت فرآوری شده و ترکیب شده با مواد دیگر مانند چای و یا سایر ترکیبات گیاهی مصرف میکنند

و اما بهترین روش مصرف گانودرما ترکیب آن با قهوه و کاکائو میباشد. چرا که ترکیبات طبیعی موجود در قهوه (کاکائو) از جمله کافئین طبیعی آن میتواند باعث بهبود عملکرد و اثر بخشی گانودرما در بدن و افزایش قدرت آن نیز بشود.
همچنین مصرف قهوه گانودرما باعث افزایش سرعت جذب گانودرما در بدن میشود.

خرید قهوه گانودرما

هات چاکلت گانودرما

هات چاکلت گانودرما ترکیبی از کاکائو و گانودرما است که علاوه بر دارا بودن تمام خواص گانودرما میتواند باعث تشدید خواص مفید کاکائو از جمله اثر بخشی مطلوب آن بر روی سیستم قلب و عروق بشود و یک ترکیب بسیار سودمند و مناسب را برای بهبود اختلالات قلبی عروقی به وجود بیاورد. البته این محصول برای مبتلایان به دیابت مناسب نمی باشد.

بهترین روش مصرف گانودرما، عصاره قارچ گانودرما با قهوه است که پیشنهاد می شود صبح ناشتا 15 دقیقه قبل از صرف صبحانه و بعد از شام هر وعده یک ساشه مصرف شود،همینطور پیشنهاد می شود قبل از مصرف قهوه گانودرما یک نصف لیوان آب ترجیحا 30 سی سی مصرف شود.

اگر مشکل معده دارید می توانید همراه با صبحانه یا 45 دقیقه بعد از صبحانه مصرف کنید.

بهترین روش مصرف قهوه گانودرما قبل از وعده های غذایی است، که پیشنهاد ما قبل صبحانه و بعد شام هر وعده یک ساشه است.

بهترین زمان مصرف قهوه طبق گزارش محققان از ساعت 10 تا 12 می باشد، زیرا در این زمان هورمونی از بدن ترشح پیدا می کند که باعث می شود بیشترین میزان جذب فواید از قهوه را داشته باشید.

طول درمان با قارچ گانودرما چقدر زمان بر است ؟

همانطور که قبلا گفتیم این قارچ بر بیش از 30 بیماری تاثیر گذار است از همین رو نمی توان یک درمان واحد برای مصرف قهوه گانودرما نمی توان تعریف کرد، زیرا با توجه به نوع متابولیسم باید تصمیم گرفت، شاید یک فرد با دو ساشه درمان شود و فرد دیگری با چندین جعبه به نتیجه مطلوب برسد.


گانودرما و سایر بیماری ها

طبق آخرین تحقیقات انجام شده در رابطه با قارچ گانودرما، این قارچ میتواند بر روی پیشگیری و کمک به درمان بیش از ۳۰ نوع مختلف بیماری تاثیر موثر و مثبت داشته باشد که در زیر نام برخی از این بیماریها آورده شده است:

قارچ گانودرما و فشار خون , قارچ گانودرما برای فشار خون بالا , قارچ گانودرما برای فشار خون , گانودرما فشار خون , قهوه گانودرما و فشار خون , قارچ برای فشار خون , خواص قارچ گانودرما برای فشار خون , فواید قارچ گانودرما برای فشار خون , تاثیر قارچ گانودرما بر فشار خون , قارچ گانودرما و فشار خون , قارچ گانودرما برای فشار خون بالا , قارچ گانودرما برای فشار خون , گانودرما فشار خون , قهوه گانودرما و فشار خون , قارچ برای فشار خون , خواص قارچ گانودرما برای فشار خون , فواید قارچ گانودرما برای فشار خون , تاثیر قارچ گانودرما بر فشار خون , برای کنترل فشار خون بالا چه بخوریم , درمان خانگی فشار خون بالا , فشار خون بالا , فشار خون بالا درمان , فشار خون بالا علائم , فشار خون بالا چیست , فشار خون بالا چه علائمی دارد , فشار خون بالا درمان خانگی , درمان خانگی فشار خون بالا , قاتل فشار خون بالا , درمان خانگی فشار خون بالا و سردرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *