خواص گانودرما لوسیدوم

تجربه مصرف قهوه گانودرما توسط هموطنان بخش چهارم

قهوه گانودرما , گانودرما , تجربه استفاده از قهوه گانودرما , قهوه گانودرما دکتر بیز برای چی خوبه , عوارض قهوه گانودرما نی نی سایت , قهوه گانودرما و جینسینگ دکتر بیز نی نی سایت , عوارض قهوه گانودرما دکتر بیز , قهوه گانودرما برای چه بیماری خوبه , نظرات قهوه گانودرما دکتر بیز , قهوه گانودرما برای لاغری , قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی نی نی سایت , قهوه گانودرما , قهوه گانودرما دیجی کالا , قهوه گانودرما چیست , قهوه گانودرما برای لاغری , قهوه گانودرما نی نی سایت , قیمت قهوه گانودرما , قهوه گانودرما دکتر بیز , قهوه گانودرما سوپریم , قهوه گانودرما سوپریم برای چی خوبه , خواص قهوه گانودرما سوپریم , خواص قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز , قیمت قهوه گانودرما سوپریم , بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز , خواص قهوه گانودرما و جینسینگ نی نی سایت , خواص قهوه گانودرما دکتر بیز نی نی سایت , قهوه گانودرما سوپریم ترب , قهوه گانودرما سوپریم برای بارداری , قهوه گانودرما سوپریم دیجی کالا , قهوه گانودرما سوپریم چیست , قهوه گانودرما سوپریم جینسینگ , قهوه گانودرما سوپریم نی نی سایت قهوه گانودرما سوپریم خواص , خواص هات چاکلت گانودرما , هات چاکلت گانودرما برای چاقی , هات چاکلت گانودرما نی نی سایت , هات چاکلت گانودرما دیجی کالا , عوارض پودر شکلات داغ حاوی عصاره قارچ گانودرما , هات چاکلت گانودرما دکتر بیز , شکلات داغ دکتر بیز برای چاقی نی نی سایت , هات چاکلت با قارچ گانودرما 20 عددی , خواص قهوه گانودرما لاته و قهوه لاته گانودرما برای چاقی , خواص قهوه لاته گانودرما دکتر بیز , عوارض قهوه لاته گانودرما , خواص قهوه گانودرما لاته دکتر بیز , قیمت قهوه گانودرما لاته دکتر بیز فواید قهوه گانودرما لاته , قیمت قهوه گانودرما لاته , قهوه گانودرما موکا نی نی سایت , خواص قهوه گانودرما موکا , قهوه موکا گانودرما دیجی کالا , خواص قهوه گانودرما موکا دکتر بیز , عوارض قهوه فوری موکا دکتر بیز , قهوه گانودرما موکا برای چی خوبه , قهوه گانودرما موکا نی نی سایت , قهوه گانودرما موکا برای پیسی , قهوه موکا گانودرما چیست , خواص قهوه گانودرما موکا , خواص قهوه گانودرما موکا دکتر بیز , قیمت قهوه گانودرما موکا , خواص قهوه گانودرما ماسالا , قهوه ماسالا برای چی خوبه , قهوه ماسالا برای لاغری , خواص قهوه ماسالا بیز , قهوه ماسالا دکتر بیز برای لاغری , قهوه ماسالا گانودرما دکتر بیز , خواص قهوه گانودرما ماسالا , خواص قهوه ماسالا گانودرما دکتر بیز
تجربه مردم از محصولات دکتر بیز(توضیحات ویدئوها مطالعه شود)

تجربه مصرف گانودرما

در ادامه نتایج مصرف قهوه های گانودرما دکتر بیز توسط هموطنان (در رنج های مختلف سنی) را مشاهده خواهید کرد. (این پست به مرور بروزرسانی خواهد شد و ویدئوهای نتایج اضافه می شود).

تجربیات و نتایج مصرف قهوه های گانودرما 


تجربه استفاده از قهوه گانودرما

تاثیر گانودرما بر بیماری ام اس خانم حسینی از زبان خودشون

 
 

گانودرما با داشتن خواص ضد التهابی باعث کاهش التهاب ناشی از بیماری ام اس میشودوبا تنظیم و متعادل کردن سیستم ایمنی یا همان آداپتوژن سازی باعث کاهش حملات سیستم ایمنی به سلول های عصبی میشود.که تاثیر بسیار زیادی در کنترل بیماری دارد.

همچنین گانودرما به دلیل موثر بودن در افزایش آرامش اعصاب، کاهش استرس و کاهش افسردگی باعث کاهش ایجاد حملات و کاهش عوارض جانبی در بیماران میشود.

اکثر افراد مبتلا به ام اس دچار اختلالات و اشکالاتی در روابط جنسی خود میشوند . این موضوع بسیار آزاردهنده بوده و باعث بوجود آمدن مشکلات بدتری نیز میشود.

گانودرما به دلیل دارا بودن خواص موثر و ترکیبات منحصر به فردی که دارد این مشکل را تا حد زیادی کنترل کرده و باعث بهبود مشکلات جنسی به خصوص در آقایان مبتلا به این بیماری میشود.

ازطرفی گانودرما به دلیل افزایش گردش خون در بدن که باعث افزایش اکسیژن رسانی به تمامی اندامها و اعضا از جمله مغز میشود . به صورت طبیعی باعث افزایش انرژی در بدن، کاهش خستگی و همچنین بهبود حفظ تعادل در بیماران مبتلا به ام اس میشود.

انجام مرتب ورزش و فعالیت های بدنی از جمله ورزش‌هایی مثل پیاده‌روی، شنا، کاهش وزن و سایر فعالیت‌های متعادل در کنار مصرف گانودرما به شما در تقویت عضلات و کاهش ضعف جسمانی ناشی از بیماری کمک بسیاری میکند.

در لینک زیر یکی از مقالات دانشگاهی بین المللی مرتبط با تاثیر گانودرما بر ام اس را میتوانید مشاهده فرمایید:

اثر محافظت کننده عصبی گانودرما


بهبودی درد مفاصل و آرتروز یکی از هموطنان عزیز با مصرف قهوه گانودرما”سوپریم”

خدایا هزاران بارشکرت.

ترجمه :

پادرد و زانو درد شدید داشتم، به طوری که از پله نمیتونستم بالا برم. روزهای زیادی بخاطر دردهای زیاد پاهام گریه کردم؛ به دکتر مراجعه کردم با اینکه 6 آمپول به زانوهام زد ولی خوب نشدم. ولی خداروشکر الان 2 ماه و هفت روز از گانودرما استفاده میکنم، “خیلی بهتر شدم” و از پله ها میتونم بالا برم و دردش خیلی کمتر شد.


بهبود کامل میگرن با گانودرما – قهوه گانودرما

بازم معجزه کافه های گانودرما – درمان میگرن(سردرد عصبی) دوست ترک زبانمان خدایاشکرت

خوب است بدانید سردرد به خودی خود یک بیماری نیست. بلکه نشانه ای از عدم سلامتی و وجود اختلالات مخفی در بدن شماست. بنابراین، برای آنکه سردرد را متوقف باید دلیل ریشه ای آن را بشناسید و فقط آن زمان است که می توانید مشکل اصلی را برطرف کنید.

مشکلات چشم، گوش، بینی، انسداد و اختلال در گردش خون، حرارت بیش از اندازه بدن خصوصا در کبد، معده و روده، ضعف در انرژی، کلیه ها و حتی رشد تومور در سر از عوامل ایجاد سردرد شدید هستند.

اینکه دلایل دیگری هم برای سردرد وجود دارند، میتوانیم این دلایل را به سه دسته اصلی تقسیم کنیم:

  1. درد عصبی (میگرن)
  2. درد ماهیچه ای
  3. درد عروق خونی

از جمله دلایل اصلی سردرد هستند. در ادامه روی لینک جهت اطلاع که چطور گانودرما تاثیر بر سردرد داره کلیک و مطالعه بفرمایید.


بهبود رضایت مندی خانم خداپرست از قهوه گانودرما – فشارخون، دیابت، پوکی استخوان

 
بازم معجزه ای دیگر با قارچ گانودرما، “قهوه گانودرما موکا” .
رضایت کامل دارند.

بهبود رضایت مندی مادر عزیزمان خانم قزی از قهوه گانودرما – بهبود آسم شدید

بیماری آسم چیست

آسم یک مشکل تنفسی آزاردهنده است. که در واقع نوعی واکنش آلرژیک است که منجر به انقباض دستگاه تنفسی می شود. این مسئله باعث انسداد در مسیر هوا شده و اکسیژن نمی تواند وارد شش ها و دی اکسید کربن از آنها خارج شود. در موارد حادتر، التهاب دستگاه تنفس هم اضافه می شود که با خلط شدید همراه است.
داروها و اسپری های استروئید فقط می توانند این شرایط را کنترل کنند.

بطورکلی، حمله آسم ناشی از آلرژن هایی مانند آلاینده ها و غبار هواست. این شرایط باعث واکنش شدید سیستم ایمنی بدن می شود. تحت شرایط عادی، سیستم ایمنی فعالانه نسبت به باکتری ها یا ویروسهای مضری که وارد بدن می شوند واکنش نشان می دهند.

بااین حال، آلاینده ها و گردوغبار هوا میکروب محسوب نمی شوند. اگر سیستم ایمنی درست کار نکند به این آلرژن ها هم حمله می کند و این وضعیت منجر به واکنش آلرژی یا حمله آسم می شود.

گانودرما و آسم

ماده طبیعی در بدن انسان که IgE را کنترل و تنظیم می کند. اینترفرون گاما نام دارد که اگر تقویت شود شرایط بیماری آسم را بهبود میبخشد.

دیگر تنظیم کننده های سیستم ایمنی عبارتند از اینترفرون آلفا، اینترفرون بتا و سلول های لنفاوی. این گروه از تنظیم کننده های ایمنی، سلول های ایمنی بیش فعال را سرکوب کرده و سلول های ضعیف تر را تقویت می کنند. به این ترتیب توازن سیستم ایمنی پیچیده بدن انسان حفظ می شود.

 

تاثیر گانودرما بر آسم

گیاه گانودرما می تواند اینترفرون آلفا و اینترفرون گاما را تقویت کند و به همین خاطر این گیاه در بهبود آسم موثر است.

همچنین گانودرما با تنظیم و متعادل کردن بدن مانع از افزایش شدت حملات هم میشود.

از طرفی وجود برخی مواد موجود در گانودرما در آن باعث شده تا این قارچ تبدیل به یکی از گیاهانی شود که به صورت طبیعی و به شکل کاملا موثری خواص ضد التهابی داشته باشد که در نتیجه باعث کاهش التهابات ریوی و کنترل بیماری آسم شود.

در لینک زیر یکی از مقالات دانشگاهی بین المللی در زمینه تاثیر گانودرما بر آسم مشاهده خواهید نمود.

سرکوب التهاب توسط گانودرما


تجربه شخصی جناب آقای توکلی از قهوه گانودرما – مشکل ریوی و دیابت داشتن

تجربه استفاده آقای توکلی که بعد از 25 روز قهوه گانودرما دکتر بیز هم قندش اومده پایین، هم سرفه هایی که بر اثر جنگ دچار شدن، کاملا قطع شد.ه. خداروشکر


بهبود کامل فشارخون آقای نوری با گانودرما

نتیجه ای دیگر برای تنظیم و بهبود فشار خون با کافه های گانودرما

بازم معجزه از کافه های گانودرما (هات چاکلت). خداروشکر

تنظیم کامل فشار خون  جناب آقای نوری، مدیریت کارخانه آسفالت بندر انزلی

تاثیر گانودرما بر فشار خون

درمان فشار خون با گانودرما به دلیل وجود ترکیبات منحصربفرد موجود در گانودرما اتفاق می افتد:

  • تری ترپن های موجود در گانودرما به خوبی با کاهش مواد چرب انباشته مانند کلسترول و تری گلیسیریدها انسداد رگ های خونی را برطرف می کند.
  • آدنوزین مونوفسفات (AMP) گانودرما می تواند ترومبوز (لختگی خون) را برطرف کرده و انسداد رگهای خونی را برطرف می کند.
  • گیاه گانودرما جریان خون را یک دست تر کرده و به دنبال آن فشار وارده بر قلب کاهش می یابد. از همین رو فشار خون بالا بصورت طبیعی پایین می آید.
  • گانودرما به عنوان یک گیاه آداپتوژن ساز بخوبی می تواند نیروی پمپاژ قلب را تثبیت کند یعنی فشار خون بالا را در صورت پمپاژ سخت خون توسط قلب کاهش دهد و در صورت ضعیف شدنِ قلب، فشار خون پایین را بالا بیاورد.
  • همچنین قابلیت سمزدایی گانودرما سموم ناشی از مصرف داروهای شیمیایی، مصرف الکل و سیگار را از بین می برد. از همین رو، عوارض جانبی آنها را کاهش داده و از کبد و کلیه های شما نیز مراقبت می کند.

خوب است که بدانید گانودرما جدای از بهبود فشار خون بالا می تواند فشار خون را در بلندمدت در وضعیت ثابت نگه دارد. و همه افراد می توانند از گانودرما به عنوان یک گیاه پیشگیرانه برای فشار خون بالا استفاده کنند.

در لینک زیر یکی از مقاله های دانشگاهی بین المللی درباره گانودرما و فشار خون را مشاهده می فرمایید:

اثر مصرف گانودرما بر بیماری های قلبی و عروقی

چند توصیه ی دیگر برای کنترل فشار خون

حتی اگر داروهای شیمیایی و گیاهان دارویی برای کاهش فشار خون مصرف می کنید باز هم نکات زیر را فراموش نکنید:

  1. وزن خود را در حد استاندارد نگه دارید
  2. غذاهای چرب و کلسترول کمتر مصرف کنید
  3. مصرف نمک را کاهش دهید
  4. موادغذایی فیبردار بیشتری مصرف کنید
  5. هر روز ورزش کنید
  6. سیگار نکشید
  7. از استرس و خشم دوری کنید.

بهبود دیابت یکی از هموطنان عزیزمان از خراسان رضوی

بهبود کامل دیابت و قطع دارو توسط پزشک آقای کمالپور با استفاده از قهوه گانودرما به مدت 4 ماه

قند آقای کمالپور 490 بود ه.

دیابت چیست

براساس آخرین تعریفی که انجمن دیابت آمریکا ارایه کرده است دیابت ملتیوس یک بیماری نیست بلکه به گروهی از بیماری های متابولیک اطلاق می شود که با افزایش قند خون (هایپرگلیسمی) مشخص می شوند و خود ناشی از هرگونه نقص در ترشح انسولین ، عملکرد انسولین یا هردو هستند . سازمان جهانی سلامت دیابت را «همه گیری نهفته» لقب داده است . این بیماری دارای ریسک فاکتورهای متعددی از جمله سابقه خانوادگی ، چاقی ، کم تحرکی ، نژاد و بیماری های زمینه ای است .

بروز این بیماری در جوامع امروزی رو به افزایش است و عوارض و اختلالات ناشی از آن در صورت عدم کنترل آن ، بسیار خطرناک است . به طور کلی دیابت نوع یک ، دیابت نوع دو و دیابت بارداری شایع ترین انواع دیابت هستند .

تاثیر گانودرما بر دیابت به چه صورت است

درمطالعات مختلف بر روی مدل های حیوانی و انسانی اثبات شده است . از دیدگاه مکانیسمی ، انواع مختلف ماکرومولکول هایی که از گانودرما لوسیدوم استخراج شده اند ، مانند پروتیین ها ، گلیکوپپتیدها ، تری ترپنوییدها و پلی ساکارید ها اثرات ضددیابتی رضایت بخشی از خود نشان داده اند .

دربرررسی که بر روی موش صحرایی دیابتی القا شده با ماده آلوکسان (این القا با کاهش فعالیت کاسپاز۳ و آنزیم سنتاز اکسید نیتریک القایی همراه بود) انجام شد ، عصاره پلی ساکاریدی گانودرما لوسیدوم موجب کاهش سطح گلوکز سرم به سطح نرمال گردید .

به عبارتی در این مطالعه مشاهده شد گانودرما می تواند بدون افزایش سطح انسولین خون ، سطح قند خون را کاهش دهد که این فرآیند در اثر مهار فاکتور NF-κB یا فاکتور هسته ای تقویت کننده زنجیر سبک کاپا از لنفوسیت B فعال شده در سلول های پانکراس صورت گرفته است .

مطالعات انجام شده در مدل های سلولی و حیوانی نشان می دهد که فعالیت NF-κB و مسیرهای سیگنالی وابسته به آن فاکتورهای مهمی از پاتوبیولوژی دیابت (مخصوصا در مراحل اولیه) و عوارض ثانویه ناشی از دیابت همانند نوروپاتی ، نفروپاتی و رتینوپاتی به شمار می روند .

فعال شدن NF-κB با مشکلات عروقی ناشی از دیابت ، مقاومت به انسولین ، افزایش میزان رادیکال های آزاد و اکسیداسیون سلولی مرتبط شده است .

تنظیم نامتعادل مسیرهای التهابی مربوط به آن ، شامل هر دو مسیر وابسته به فاکتور نکروز توموری آلفا و مستقل از ∝-TNF ، منجر به ایجاد مقاومت به انسولین در بافت محیطی و در نتیجه عدم تعادل گلوکز در بدن می شود .

اطلاعات بیشتر در مورد تاثیر گانودرما بر دیابت


تاثیر قهوه گانودرما بر سرطان مغز استخوان یکی از هموطنان عزیزمان

بیماری سرطان چیست

اگر بخواهیم به زبان ساده سرطان را تعریف کنیم و بفهمیم که بیماری سرطان چیست باید بگوییم که سرطان، تکثیر غیر عادی سلولهای بدن است که به علت بهم خوردن نظم و تعادل بدن در اثر عوامل شیمیایی و سموم وارد شده به بدن (موجود در غذا و آب و هوا) و به وجود اومدن اکسیدان یا رادیکال آزاد در بدن (بر اثر واکنشها و فعل و انفعالاتی که در بدن رخ میدهد و شرایط اقلیمی نامناسب) اتفاق میفتد.

شایع ترین نوع سرطان در بین زنان سرطان سینه و در بین مردان سرطان معده میباشد که کشنده ترین نوع سرطان در بین مردان و زنان ایرانی به حساب می آید. سرطان مری، پانکراس، پروستات، مثانه و پوست از جمله سرطانهای شایع در ایران می باشد که تمامی آنها در ایران به خصوص در چند سال اخیر رشدی صعودی داشته اند.

 

گانودرما و سرطان

عبارت ” گانودرما و سرطان ” شاید مناسب ترین واژه برای بیان کلیدی ترین ویژگی گانودرما یعنی خاصیت ضد سرطانی آن باشد.

  • رژیم های غذایی نامناسب
  • شرایط آب و هوایی آلوده و نابسامان
  • وجود امواج مختلف رادیویی
  • قرار گرفتن بیش از حد زیر نور آفتاب
  • استفاده مداوم از تلفنهای همراه
  • استرس
  • و از همه مهمتر بالا رفتن سن، که نقش ۷۰ درصدی در ابتلا به سرطان دارد.

همه اینها عواملی است که امروزه باعث افزایش رشد سرطان در کشورمان شده است.

طبق تحقیقات به عمل اومده در ایران از هر صد هزار نفر ۱۵۰ نفر به سرطان مبتلا هستند و سالانه ۹۰ هزار مورد جدید بیماری سرطان در ایران گزارش میشود که با سرعت بسیار زیادی در حال افزایش است و بالاترین سرعت رشد در دنیا رو به خودش اختصاص داده.

تاثیر گانودرما بر سرطان

درمان و کنترل سرطان با گانودرما چیز دور از انتظاری از این قارچ شگفت انگیز نیست. خواص گانودرما و مؤلفه های کم نظیری که دارد از جمله :

  • ۱۰۰ نوع پلی ساکارید که باعث توقف سلولهای سرطانی میشود
  • ژرمانیوم ارگانیک که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میشود
  • سوپر اکسید دیسموتاز که باعث جوان سازی سلولی میشود
  • تری ترپن که ماده ای ضد تومور است

میتواند از رشد و تکثیر سلولها ی سرطانی جلوگیری کند و  مانع از بوجود آمدن تومورهای سرطانی در بدن شود.

همچنین گانودرما که امروزه به عنوان قوی ترین آنتی اکسیدان در جهان شناخته میشود میتواند تاثیر بسیار زیادی در پیشگیری و عدم ابتلا به سرطان داشته باشد و کمک بسیار زیادی به روند درمانی مبتلایان به سرطان بکند.

لینک یکی از مقاله های بین المللی درباره تاثیر گانودرما بر سرطان:

درمان سرطان با گانودرما 


درمان تیروئید کم کار با گانودرما

تیروئید درمان دارد (نتیجه ای دیگر استفاده از قهوه گانودرما)

خاصیت گانودرما بر کم کاری تیروئید

تاثیر گانودرما بر کم کاری تیروئید در کنترل آهسته ی این بیماری مثبت است. تاثیر گانودرما بر کم کاری تیروئید سبب شده است تا افرادی که از اختلالات تیروئید رنج می برند به مصرف آن جذب شوند. گانودرما می تواند حس ناخوشایند تهوع صبحگاهی را از بین ببرد. افرادی که دچار کم کاری تیروئید هستند اغلب دار خستگی و کمبود انرژی می شوند.

یکی از موارد تاثیر گانودرما بر کم کاری تیروئید این است که سطح انرژی افراد را افزایش می دهد. همچنین عوارض دیگری که اختلالات تیروئید بر پوست، مو، خلقیات و … دارند را تا حدی مرتفع می کند.

درمان و کنترل کم کاری تیرویید

تاثیر گانودرما بر کم کاری تیروئید ظرف ده تا پانزده روز پس از مصرف بروز پیدا می کند. به طور کلی برای درمان و کنترل کم کاری تیروئید به جز تحت نظر پزشک بودن، باید تغذیه مناسب داشت، مصرف پروتئین را افزایش داد، از خوراکی های پروبیوتیک استفاده کرد، از عوامل استرس زا دوری کرد و …

عوارض جانبی استفاده بیش از حد از قارچ گانودرما

طعم تلخی که قارچ گانودرما دارد به علت وجود ماده ای به نام تری ترپن در آن است که ماده ای مفید محسوب می شود.  با توجه به تمام فوایدی که برای این قارچ ذکر شده است نباید رابطه گانودرما و تیروئید و یا دیگر بیماری ها سبب شود تا افراد بدون در نظر گرفتن برخی از ملاحظات دست به مصرف بیش از حد بزنند.

تاثیر گانودرما بر کم کاری تیروئید هرچقدر هم که شگفت انگیز باشد، قارچ گانودرما نباید همزمان با دارو های کاهنده ی فشار خون و یا داروهای ضد انعقاد خون مصرف شود و ضمناً افرادی که دچار مشکلات انعقادی خون هستند نیز نباید از فرآورده های این قارچ مصرف کنند.

تاثیر هات چاکلت گانودرما بر کم کاری تیرویید

آیا تاثیر گانودرما بر کم کاری تیروئید و دیگر بیماری ها اثبات شده شده است؟ پژوهش های متعددی در این زمینه در ژاپن، چین، آمریکا و بریتانیا در سی سال گذشته انجام گرفته است. برخی از این پژوهش ها تاثیر مثبت گانودرما را تایید کرده اند. هات چاکلت قارچ گانودرما یکی از فرآورده هایی است که می تواند به منظور بهره گیری از خواص درمانی گانودرما به صورت روزانه مصرف شود.

منبع: reishi 


تجربه شخصی آقای نیکتاش از قهوه گانودرما بعد از عمل

تجربه شخصی آقای نیکتاش بعد از استفاده 4 ماهه از قهوه گانودرما بعد از 3 عمل جراحی سخت …


تجربه شخصی یکی از هموطنان عزیز از قهوه گانودرما (آسم و قندخون)

گانودرما و آسم

ماده طبیعی در بدن انسان که IgE را کنترل و تنظیم می کند. اینترفرون گاما نام دارد که اگر تقویت شود شرایط بیماری آسم را بهبود میبخشد.

دیگر تنظیم کننده های سیستم ایمنی عبارتند از اینترفرون آلفا، اینترفرون بتا و سلول های لنفاوی. این گروه از تنظیم کننده های ایمنی، سلول های ایمنی بیش فعال را سرکوب کرده و سلول های ضعیف تر را تقویت می کنند. به این ترتیب توازن سیستم ایمنی پیچیده بدن انسان حفظ می شود.

 

گیاه گانودرما می تواند اینترفرون آلفا و اینترفرون گاما را تقویت کند و به همین خاطر این گیاه در بهبود آسم موثر است.

همچنین گانودرما با تنظیم و متعادل کردن بدن مانع از افزایش شدت حملات هم میشود.

از طرفی وجود برخی مواد موجود در گانودرما در آن باعث شده تا این قارچ تبدیل به یکی از گیاهانی شود که به صورت طبیعی و به شکل کاملا موثری خواص ضد التهابی داشته باشد که در نتیجه باعث کاهش التهابات ریوی و کنترل بیماری آسم شود.

در لینک زیر یکی از مقالات دانشگاهی بین المللی در زمینه تاثیر گانودرما بر آسم مشاهده خواهید نمود.

سرکوب التهاب توسط گانودرما

تجربه شخصی پهلوان حمید توکل از گانودرما

خواص و فواید قارچ گانودرما چیست ؟ به ویژه اگر پای ورزش و قدرت بدنی در میان باشد، بحث تغذیه ی بدن با مواد مغذی و مفید داغ می شود. خواص گانودرما برای ورزشکاران از جنبه ی بهبود سلامت مورد بررسی قرار می گیرد. برای بهره وری از خواص گانودرما برای ورزشکاران محصولات متنوعی از گانودرما به جهت بهبود طعم آن مانند قهوه و هات چاکلت تولید شده اند.

 

آیا گانودرما تاثیری بر ورزش دارد؟

گانودرما حاوی پلی ساکارید های منحصر به فرد، تری ترپن و سوپر اکسید دیسموتاز است و سبب افزایش خون رسانی و عضله سازی می شود. البته پژوهش های اختصاصی بالینی بیشتری برای دریافت خواص گانودرما برای ورزشکاران باید انجام گیرد.

پژوهش هایی در مورد تاثیر گانودرما بر توانایی فیزیکی

همه ساله پژوهش های زیادی برای اثبات خواص قارچ گانودرما در جوامع علمی صورت می گیرد. یکی از این پژوهش ها در خصوص بهبود توانایی فیزیکی بیماران روماتیسمی است که شاید بتوان نتایج آن را به خواص گانودرما برای ورزشکاران تعمیم داد.

در نتایج این پژوهش اذعان شده است که مصرف قارچ گانودرما می تواند سبب افزایش سطح انرژی و بهبود سلامت بدن شود. پس افزایش انرژی یکی از مهمترین خواص گانودرما برای ورزشکاران است.

نحوه مصرف قهوه گانودرما سوپریم برای ورزش

اثر خواص گانودرما برای ورزشکاران با نوشیدن این محصول به صورت روزانه و منظم در دوره های چند ماهه خود را نشان می دهد. راز خواص گانودرما برای ورزشکاران در انواع ویتامین ها و املاح معدنی فراوان موجود در گانودرما نهفته است و می تواند به خوبی بازدهی تمرینات و مسابقات را افزایش دهد.

 

در زمان مصرف گانودرما به چه نکاتی توجه کنیم؟

در گانودرما ماده ای به نام کومارین وجود دارد که رقیق کننده ی خون محسوب می شود و به همین دلیل افرادی که مشکلات انعقاد خون دارند و یا دارو های ضد انعقاد مصرف می کنند باید از استفاده از گانودرما صرف نظر کنند زیرا مصرف این فرآورده می تواند منجر به خونریزی شود.

منابع: scielo.isciii، verywellfit

درمان اگزما آقای بزرگمهر با استفاده از قهوه های گانودرما

ایا درمان اگزما های پوستی را نیز می توان از قارچ گانودرما انتظار داشت؟

ابتدا اجازه بدهید کمی در مورد آلرژی های پوستی و اگزما صحبت کنیم.

خارش های پوستی و انواع حساسیت ها در نقاط دیگر بدن مانندچشم و دستگاه تنفسی نشانه ای واکنش سیستمایمنی بدن به یک عامل آلرژی زا است. متاسفانه مواد آلرژی زا همیشه در اطراف ما وجود دارند.

آیا گانودرما راه نجات از آلرژی است ؟ تاثیر گانودرما بر اگزما

قارچ گانودرما و اگزما و آلرژی ها مبحثی است که برای داشتن پشتوانه ها و مستندات علمی باید مورد پژوهش های بالینی بسیاری قرار بگیرد. اما قارچ گانودرما قرن هاست که در طب سنتی چین به منظور درمان انواع بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد.

عملکرد سیستم ایمنی که مستقیما با آلرژی و اگزما ارتباط دارد تحت تاثیر مصرف گانودرما می تواند بهبود پیدا کند. علاوه بر رابطه قارچ گانودرما و اگزما ، این قارچ برای درمان انواع آلرژی های فصلی، آسم و حتی برونشیت های حاد آلرژیک می تواند موثر واقع شود.

منبع: ecoparent 

میگرن درمان شد با قهوه های گانودرما

بیماری سردرد چیست

خوب است بدانید سردرد به خودی خود یک بیماری نیست. بلکه نشانه ای از عدم سلامتی و وجود اختلالات مخفی در بدن شماست. بنابراین، برای آنکه به درستی سردرد را متوقف کنید باید دلیل ریشه ای آن را بشناسید و فقط آن زمان است که می توانید مشکل اصلی را برطرف کنید.

مشکلات چشم، گوش و بینی، انسداد و اختلال در گردش خون، حرارت بیش از اندازه بدن خصوصا در کبد، معده و روده، ضعف در انرژی کلیه ها و حتی رشد تومور در سر از عوامل ایجاد درد شدید در سر هستند.

با اینکه دلایل دیگری هم برای سردرد وجود دارند، می توانیم این دلایل را به سه دسته اصلی تقسیم کنیم، یعنی:

  • دردعصبی (میگرن)
  • درد ماهیچه ای
  • دردعروق خونی

ازجمله اصلیترین دلایل سردرد هستند. در ادامه به بررسی فواید گانودرما برای سردرد می پردازیم.

گانودرما و سردرد

خیلی ناراحت کننده است که ببینیم افراد زیادی مشکل سردرد خود را با مسکن ها برطرف می کنند.هرچند این داروها نشانه های درد را به سرعت از بین می برند، اما حقیقتا هیچ درمانی برای علت سردرد نیستند. بعد از مدتی درد دوباره برمی گردد و ریشه اصلی حل نشده باقی می ماند.

در نتیجه، با گذر زمان متوجه می شوید که برای آرام کردن درد باید دوز بیشتری مصرف کنید. و از طرفی این مسکن ها به مرور زمان باعث بوجود آمدن مشکلات جدی تری در معده، کبد و کلیه ها میشود.

حقیقت این است که قرص های مسکن با قطع کردن سیگنال درد عمل می کنند، سیگنالی که درخواست کمک را به مغز می فرستد. به عبارت دیگر، قرص مسکن اعصاب شما را سر می کند.

گانودرما برای سردرد

گانودرما باعث بهبود جریان خون و برطرف کردن انسداد در عروق خونی میشود. در واقع تری ترپن ها و آدنوزین مونوفسفات (AMP) موجود در این گیاه به خوبی کلسترول ناخواسته، مواد چرب و حتی لخته های خونی که باعث انسداد در رگ های خونی مغز می شوند را از بین می برد.

به علاوه، گیاه گانودرما عامل تمدد اعصاب است. بنابراین به بهبود سردردهای ناشی از درد عصبی کمک می کند.

همچنین لسیتین موجود در گانودرما یک مکمل خوب دیگر برای اعصاب است که لایه محافظتی اطراف اعصاب مغز را تقویت می کند. و از این طریق باعث بهبود سردرد میشود.

در لینک زیر میتوانید یکی از مقالات دانشگاهی بین المللی درباره خواص بهبودی گانودرما برای سردرد را مشاهده فرمایید:

مقابله با سردرد با قارچ گانودرما 

بهبود کبد، کلیه و رفع جوش صورت آقای رضوی

بیماری آکنه چیست

پیش از بررسی موضوع گانودرما و آکنه لازم است درباره خود آکنه اطلاعاتی کسب کنید. آکنه معمولا شبیه نوک یک کوه یخی نشان دهنده ی دیگر مشکلات و عدم سلامتی درونی بدن است. به همین خاطر است که درمان های معمول صرفا یک درمان موقتی محسوب می شوند. در واقع این درمان ها فقط به نشانه های ظاهری می پردازند و دلیل ریشه ای را نادیده می گیرند.

طب سنتی چین روی “حرارت” بدن تاکید بسیاری می کند، خصوصا حرارت کبد که یکی از دلایل اصلی این بیماری است. برخی از مهمترین عوامل موثر در بالا رفتن حرارت بدن شامل موارد زیر است :

  • قرار گرفتن بیش از حد زیر نور خورشید
  • خواب دیر هنگام شبانه
  • مصرف غذاهای سرخ شده، کبابی و تند
  • کم نوشیدن آب
  • خشم و استرس

دومین دلیل آکنه عدم توازن هورمونی خصوصا در میان نوجوانان است و دلیل سوم انباشت مواد سمی در بدن است.
خوب است بدانید که یکی از مهمترین نشانه های عدم سمزدایی درست بدن یبوست میباشد زیرا اگر یبوست دارید، روده ها سم موجود در مدفوع را دوباره جذب بدن می کند.

این سموم از طریق جریان خون وارد قسمت های مختلف بدن می شوند و اگر به صورت برسند باعث بروز آکنه می شوند. حال با شناختی که از این بیماری پیدا کردید با دید بازتری متوجه تاثیر گانودرما بر آکنه خواهید شد.

گانودرما و آکنه

یکی از مناسب ترین و بهترین گیاه دارویی برای آکنه و همچنین سم زدایی خون و کبد، گانودرما میباشد.

تاثیر گانودرما بر آکنه

این گیاه به دلیل دارا بودن مقادیر بالای ژرمانیوم ارگانیک و دیگر مواد معدنی موجود در گانودرما قابلیت سم زدایی بالایی دارد. به همین خاطر است که مصرف گیاه گانودرما پوست شما را صاف تر و شفاف تر می کند.

لازم به ذکر است که طی فرایند سم زدایی سموم اضافی از طریق پوست (بعضا به شکل جوش) دفع می شوند و به همین خاطر امکان دارد آکنه بیشتری روی پوست مشاهده شود. اما بعد از تکمیل سمزدایی، آکنه بصورت خودکار کاهش پیدا می کند. این یک فرایند کاملا نرمال است.

بعلاوه، مصرف گانودرما می تواند جریان خون را بهبود بخشیده و سیستم ایمنی را تقویت کند. این کار در نهایت منجر به بهبود وضعیت آکنه می شود.

در لینکه زیر یکی از مقاله های دانشگاهی بین المللی در زمینه تاثیر گانودرما بر آکنه را مشاهده خواهید کرد:

اثر آنتی اکسیدانی گانودرما بر درمان این بیماری  

بهبود لرزش دست و تعادل (پارکینسون) پدر عزیزمان بعد از 2 ماه استفاده از قهوه گانودرما

 

گانودرما و پارکینسون

بااینکه داروهایی برای کاهش علائم این بیماری وجود دارد اما استفاده مداوم از آنها در کند شدن روند پیشروی بیماری، تاثیرگذار نبوده و حتی با برخی عوارض جانبی همراه است.

به همین خاطر، یافتن روش های درمانی محافظ عصبی با هدف کُند یا حتی متوقف ساختن روند تخریب، مورد توجه قرار گرفته است.

قارچ گانودرما و معجزه آن بر بیماری پارکینسون

مطالعات نشان داده اند که مولفه های موجود در قارچ گانودرما دارای کنش های داروشناختی گسترده ای از جمله ایجاد تعدیل در سیستم ایمنی هستند، التهاب را از بین می برند، تولید انرژی میتوکوندری را افزایش می دهند و رادیکال های آزاد را از بین می برند.

از طرفی ترکیبات موجود در گانودرما بعد از ایسکمی مغزی مانع از تخریب نورون ها می شود.

همچنین شواهد متعددی نشان داده اند که التهاب عصبی در بروز بیماری پارکینسون دخیل است. این شواهد نیز حاکی از آن هستند که میکروگلیا در تخریب سلولی پیشرونده در PD نقش مهمی داشته.

گانودرما به دلیل دارا بودن خواص ضدالتهابی و تعدیل کننده سیستم ایمنی بدن باعث تاثیرات محافظت نورونی و در نتیجه کنترل آن میشود.

شما نیز می‌توانید ویدیو تجربه مصرف خود را برای ما ارسال کنید تا در آپدیت های بعدی این پست انتشار دهیم!

سپاسگزاریم

برای مشاوره رایگان به شماره واتس آپ در بخش ارتباط با ما رفته، پیام ارسال کنید. یا برروی نشان واتس آپ کلیک کنید تا به مشاور فروشگاه سلامتی و زندگی هدایت شوید.
سلامتی و زندگی عالی ، همراهی برای سلامتی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *